10.000 άτομα συγκεντρώθηκαν στο κάλεσμα της Dacia στο Chaalis Abbey, έξω από το Παρίσι

 
10.000 άτομα συγκεντρώθηκαν στο κάλεσμα της Dacia στο Chaalis Abbey, έξω από το Παρίσι

Ενημερώθηκε: 10/09/18 - 02:35

Χιλιάδες άνθρωποι που αγαπούν τα αυτοκίνητα Dacia συγκεντρώνονται κάθε χρόνο στο ετήσιο πικ–νικ που διοργανώνει η εταιρία. Φέτος περισσότερα από 10.000 άτομα συγκεντρώθηκαν στο Chaalis Abbey, λίγο έξω από το Παρίσι, για να τιμήσουν με την παρουσία τους την αγαπημένη τους μάρκα.

Συγκεντρώθηκαν για να γιορτάσουν και να απολαύσουν όλοι μαζί μια αξέχαστη εμπειρία.

Πρόκειται για μία διοργάνωση που ξεπερνάει τα όρια της Γαλλίας αφού φέτος, μαζί με την διοργανώτρια Γαλλία, συμμετείχαν 8 χώρες: Γερμανία, Δανία, Σλοβακία, Βέλγιο, Τσεχία, Ελβετία και Σουηδία.

10.000 άτομα συγκεντρώθηκαν στο κάλεσμα της Dacia στο Chaalis Abbey, έξω από το Παρίσι

Η ιδέα είναι πολύ απλή! Τόσο απλή όσο το κάλεσμα των κατόχων της μάρκας σε ένα τεράστιο, ελεύθερο και δωρεάν πικ-νικ που διοργανώνει η ίδια η Dacia. Αυτό το μοναδικό γεγονός συνδυάζει ποικίλες δραστηριότητες για τους συμμετέχοντες, μεταξύ των οποίων θεματικά πάρκα και τσίρκο, ενώ προσελκύει συνεχώς όλο και περισσότερες χώρες και όλο και περισσότερους λάτρεις της μάρκας.

Οι επισκέπτες είναι άνθρωποι κάθε ηλικίας που, μεταξύ άλλων, συμμετέχουν σε αγώνες ορειβασίας, οδήγησης και ποδοσφαίρου, ενώ δε λείπουν οι κωμικές παραστάσεις πάνω στη σκηνή, αλλά και το σόου που δίνουν τα «Ταλέντα της Dacia».

10.000 άτομα συγκεντρώθηκαν στο κάλεσμα της Dacia στο Chaalis Abbey, έξω από το Παρίσι

Φυσικά από μια τέτοια μεγάλη διοργάνωση δε θα μπορούσε να λείπει και η δοκιμαστική οδήγηση νέων μοντέλων Dacia. Έτσι φέτος είχε την τιμητική του το νέο Duster, για την οδήγηση του οποίου σε ειδικά σχεδιασμένη διαδρομή κληρώθηκαν 120 από τους παραβρισκόμενους, οι οποίοι είχαν και την ευκαιρία να ανακαλύψουν οι ίδιοι τις τεράστιες δυνατότητες κίνησης του νέου μοντέλου.

Με τέτοιου είδους εκδηλώσεις, η Dacia παραμένει σε στενή επαφή με τους πελάτες της και συλλέγει πληροφορίες για το τι θέλουν να έχουν οι νέοι καταναλωτές. Αλλά και όσοι παρευρίσκονται σε τέτοιες εκδηλώσεις παίρνουν μέρος σε παιχνίδια αλλά και δραστηριότητες που αναδεικνύουν tα νέα «ταλέντα της Dacia».