Ενα νέο ζήτημα έχει αρχίσει να γίνεται αντικείμενο συζήτησης στο εσωτερικό του «Κινήματος Αλλαγή».
Δεν είναι λίγα τα στελέχη που πιστεύουν ότι το όνομα του κόμματος δεν περνάει στην κοινωνία. Μάλιστα κάποιοι λένε χαρακτηριστικά ότι «με τέτοιο όνομα δεν κάνεις καριέρα…»
Σύμφωνα με αποκλειστικές και ασφαλείς πληροφορίες του thepressroom.gr, μέσα στο επόμενο χρονικό διάστημα θα τεθεί και πιο επίσημα ζήτημα ονομασίας στο Κίνημα Αλλαγής.
Για το ζήτημα αυτό η Φώφη Γεννηματά έχει γίνει αποδέκτης του προβληματισμού πολλών στελεχών και στενών συνεργατών της.
Είναι χαρακτηριστικό ότι ένας εξ’ αυτών είπε στη κα Γεννηματά πώς δεν είναι εύηχο ενώ και επικοινωνιακά δεν δύναται να προσεγγίσει νέους ψηφοφόρους. Θυμήθηκε μάλιστα και την ατάκα που χρησιμοποιούσαν οι σκηνοθέτες του παλιού καλού ελληνικού κινηματογράφου που θέλοντας να πείσουν διάφορους εκκολαπτόμενους σταρ να αλλάξουν το επώνυμό τους τους έλεγαν τη φράση «με τέτοιο όνομα δεν πας πουθενά»….
Η κα Γεννηματά βρίσκεται και περπατάει ανάμεσα σε απλούς ψηφοφόρους του ΠΑΣΟΚ και έχει γίνει αποδέκτης παραπόνων των παραδοσιακών και εναπομεινάντων πιστών ψηφοφόρων του κινήματος, που θέλουν σύντομα να ξαναδούν πάνω πάνω στο ψηφοδέλτιο τον εμβληματικό «πράσινο ήλιο» και το όνομα ΠΑΣΟΚ.
Οι πληροφορίες λένε πως η πρόεδρος του ΚΙΝ.ΑΛ. προβληματίζεται διπλά διότι πλέον δεν είναι μόνη της. Το ΠΑΣΟΚ δεν είναι μόνο του. Το Κίνημα Αλλαγής είναι πλέον ένας συνασπισμός κομμάτων του κεντροαριστερού χώρου με λεπτές ισορροπίες μεταξύ τους και σε καμία των περιπτώσεων δεν θα ήθελε να επιβάλει στη «μαρκίζα» το όνομα «ΠΑΣΟΚ».
Θα το ήθελε μεν, δεν θέλει να το επιβάλλει δε.
Ένας εκ των εξ’ απορρήτων συνεργατών της Φώφης Γεννηματά τονίζει με νόημα στο thepressroom.gr πως «τα πάντα σήμερα έγκειται στην επικοινωνιακή σφαίρα και στο κατά πόσο μπορείς να κάνεις ελκυστικό το προϊόν σου. Η πολιτική δεν διαφέρει σε αυτό» και συνεχίζει λέγοντας: «αν π.χ. οι τρεις αυτοκινητοβιομηχανίες της Ιταλίας, δηλ. η Ferrari, η Lancia και η Fiat ενωθούν σε μία ή θα πρέπει να εμπνευστούν ένα νέο brand name ή θα πρέπει να βάλουν στα αυτοκίνητα το σήμα της ναυαρχίδας των αυτοκινήτων αυτών που δεν είναι άλλο από αυτό της Ferrari. Διότι ο πελάτης εύκολα θα αποδεχθεί σε ένα μικρό αυτοκίνητο όπως το ceicento να έχει μπροστά το κίτρινο αλογάκι αλλά δεν πρόκειται να αποδεχθεί ποτέ σε ένα αγωνιστικό αυτοκίνητο 800 ίππων να έχει στο καπό τη λέξη Fiat. Δε νομίζω πως υπάρχει αμφιβολία για το ποιο κόμμα στη δική μας περίπτωση, είναι η Ferrari!», καταλήγει με νόημα…
Βεβαίως επειδή στη προκειμένη περίπτωση δεν πρόκειται για… πώληση αυτοκινήτων και αυτό το ξέρει πολύ καλά και η ίδια η κα Γεννηματά, πρόκειται, αναφέρουν οι ίδιες πληροφορίες, να θέσει επί τάπητος σε όλους τους επικεφαλής των συνεργαζόμενων κομμάτων την εξεύρεση νέου ονόματος ενόψει των κρίσιμων εθνικών εκλογών που ακολουθούν.
Ποιος ξέρει, ίσως, συζήτηση στη συζήτηση να καταλήξουν πως με το ΠΑΣΟΚ στη μαρκίζα θα έχουν καλύτερα αποτελέσματα…
Το… ράφτινγκ στο Ποτάμι
Είναι κοινό μυστικό πώς κατόπιν της αποχώρισης του Ποταμιού από το ΚΙΝ.ΑΛ. ακολούθησε ένα μεγάλο «ουφ» στη Χαριλάου Τρικούπη λες και έβγαιναν από ράφτινγκ!
Εδώ και καιρό οι επιτελείς του ΠΑΣΟΚ είχαν διαπιστώσει την δυσαρέσκεια που δημιουργούσαν στους ψηφοφόρους του κινήματος οι απόψεις και η «ασταθή» γραμμή που ακολουθούσε ο Σταύρος Θεοδωράκης.
Κορυφαίο στέλεχος που συνηθίζει να συνομιλεί με δημοσιογράφους σε γνωστό πολιτικό στέκι του ΠΑΣΟΚ στο Κολωνάκι, έλεγε με νόημα ότι «αυξήθηκαν κατά μεγάλο βαθμό οι αιτήσεις συμμετοχών υποψηφίων για τις εκλογές με το που έφυγε ο Θεοδωράκης».
Γενικότερα πάντως όχι μόνο στο ΠΑΣΟΚ αλλά και στο υπόλοιπο ΚΙΝ.ΑΛ. δεν εκφράζονται με τα καλύτερα λόγια για τον επικεφαλής του Ποταμιού.
Αντίθετα έχουν σε μεγάλη εκτίμηση αρκετά στελέχη του και ειδικά τον εκπρόσωπο τύπου Δημήτρη Τσιόδρα για τον οποίο και λένε τα καλύτερα.
Λέτε να έχουμε τίποτα μεταγραφές; Εξάλλου εκτός από την… μεταγραφική περίοδο του καλοκαιριού, μέχρι τις εκλογές, έχουμε και τη μεταγραφική περίοδο των Χριστουγέννων…