Τι άκουσε περισσότερο στο Youtube ο Έλληνας για το 2016; Στατιστικά στοιχεία επιβεβαιώνουν ότι ο Έλληνας μέχρι και στο youtube ακούει και βλέπει ό,τι να ναι.
Κορυφαία Μουσικά Video
1. Knock Out ft. Κωνσταντίνος Νάζης - Όταν Πονάω Το Γλεντάω (Official Videoclip)
Και πονάμε, και το γλεντάμε και για αυτό, λογικό στο νούμερο ένα να βρίσκεται ένα καψουροτράγουδο με μία όμως πιο γυφτοκατάσταση με τσιφτετέλι αλλά και χιπ χοπ διάθεση. Άλλωστε πονάμε...δεν πονάμε, το γλεντάμε.
2. Παντελής Παντελίδης - Θυμάμαι
Το νέο τραγούδι του αδικοχαμένου τραγουδιστή βρίσκεται στη νούμερο δύο θέση. Ο Παντελής Παντελίδης θυμάται την κοπέλα του να είναι κολλημένη ακόμα με τον πρώην της και εμείς δεν λέμε να ξεχάσουμε τον Παντελίδη.
3. Κωνσταντίνος Κουφός - Μετρώ Αντίστροφα (5,4,3,2,1) | Official Music Video [HD]
"5,4,3,2,1 μετρώ αντίστροφα για να βρεθώ με σένα, 7 κι 8 κι 9 και 10 έρωτα μου, είσαι εσύ φωτιά που καίει μες την καρδιά μου", λέει το τραγούδι και ούτε δέκα ούτε δεκαπέντε αλλά δεκαεννιά εκατομμύρια views συγκεντρώνει στο youtube ο Κουφός που ακούμε.
4. Era Istrefi - Bonbon (Official Video)
Είναι από τις φορές που ακούς το τραγούδι, το τραγουδάς, το "νιώθεις" με την ψυχή σου και δεν έχεις ιδέα τι λέει. Το τραγούδι της Αλβανίδας Έρα Ιστρέφι...έστρεψε πάνω της το ενδιαφέρον του ελληνικού κοινού για λόγους άγνωστους πέρα από το γεγονός ότι είναι μια κουκλάρα.
5. Sia - Cheap Thrills (Lyric Video) ft. Sean Paul
"Baby i do not need dollar bills to have fun tonight", πώς να μην αγγίξει αυτός ο στίχος τον Έλληνα ακροατή που φυσικά δεν έχει ούτε κέρμα στην τσέπη, αλλά θα βγει και θα περάσει και καλά ακούγοντας Sia.
6. SNIK feat Ypo - DAB
Εδώ τα λόγια είναι περιττά. Ο ύμνος του 15χρονου που βλέπει τον Υποχθόνιο και τον Snik, να κάνουν χρήση ναρκωτικών (ουαου), να έχουν δίπλα τους αιθέριες υπάρξεις (φίλες τους που δεν πληρώθηκαν κιόλας), να ζουν σε μία έπαυλη (νοικιασμένη ήταν), να μετακινούνται παντού με ελικόπτερο (δεν έχουν όμως λεφτά για καύσιμα) και να πετάνε τα λεφτά τους (όχι μακριά τους για να τα βρουν εύκολα και να τα ξαναπιάσουν). Α και μια κοπέλα στο 0.57 που έχει ξεχάσει να βγάλει την σερβιέτα (Ναι, από το σατιρικό βίντεο του 2J το είχα καταλάβει και εγώ).
7. Παντελής Παντελίδης - Της Καρδιάς Μου Το Γραμμένο
Και άλλη θέση καταλαμβάνει ο Παντελής Παντελίδης. "Μη μου λέτε, δεν αξίζει/ Αυτή διάλεξε η καρδιά μου/ Μη μου λέτε πως δεν κάνει/ Μόνο αυτή θέλω κοντά μου". Πόσες κοπέλες δεν άξιζαν ρε παιδιά και συγκέντρωσε 13.604.000 views;
8. Ypo - Maradona
Το να βρίσκεται ο Παντελής Παντελίδης δύο φορές στο τοπ 10 λογικό, αφού είναι καψουροτράγουδα. Το να βρίσκεται ο Υποχθόνιος δύο φορές στην δεκάδα το λες και λίγο παρανοικό ή ότι κάνει κάτι "καλά". "Σήμερα έχει χιόνι/ η μύτη μου κρυώνει/ το σπίτι μου iglοο/ γεμάτο είναι από σκόνη". Ντάξει...Ζακέτα να πάρεις!
9. Calvin Harris - This Is What You Came For (Official Video) ft. Rihanna
Είναι το κλαμπίδι που άκουγαν οι Ελληνίδες στην Μύκονο και στα beach bars και ανέβαιναν σε τραπέζια και "χτυπιόντουσαν" πάνω κάτω με το Brazilian μαγιό. Και ένα ρεφρέν με στίχους - κόλαφος: Ου ου ου ου ου ο υου ουυυυυυυ!
10. Coldplay - Hymn For The Weekend (Official video)
Και ναι! Δέκατοι και καταιδρωμένοι οι Coldplay! Γιατί ο Έλληνας είναι καταβάθος μια διαταραγμένη πολλαπλή προσωπικότητα. Θέλει το τσιφτετέλι, θέλει και την καψούρα του, θέλει και το κλαμπ beat, αλλά θέλει και ποιότητα πάνω από όλα!
Κορυφαία Video (Είναι όντως καλά και δεν χωρά σχολιασμός - Bρείτε τα στο youtube)
1. 2J - The Comments Song 6
2. Έλληνες Καλλιτέχνες 4! (Οι Παρωδίες #15)
3. Αγάπα σαν να μην υπάρχει αύριο - Μέρος 1
4. Manos - Είμαι SWAG ft. Ελληνίδα Μάνα (Official Video Clip)
5. Το Χειρότερο Μουσικό Γκρουπ!
6. Jeremy | DAB
7. Jeremy | Αγάπη Μόνο - Maradona
8. Pokémon Go Τραγούδι?! (Βίντεο Αντιδράσεις #8)
9. ΚΟΤΕΣ! (Βίντεο Αντιδράσεις #7)
10. Τι Να Μην Πεις Σε Κηδεία! (Π.Μ.Ε #12)
Στατιστικά στοιχεία
Ποσοστό 82% των Ελλήνων χρηστών του Διαδικτύου επισκέπτονται το YouTube το λιγότερο μία φορά τον μήνα, σύμφωνα με πρόσφατα στοιχεία που παρείχε η στατιστική εταιρεία TNS. Επιπλέον, 30% των χρηστών, μεταξύ 25 και 44 ετών, δηλώνουν ότι παρακολουθούν βίντεο στη δημοφιλή πλατφόρμα πιο συχνά από ό,τι βλέπουν τηλεόραση.
Σημειώνεται ότι άνθρωποι διαφόρων ηλικιών επισκέπτονται την πλατφόρμα κάθε εβδομάδα. Ειδικότερα, 94% των χρηστών είναι ηλικιών 15-24, 89% από 25 έως 34, 80% από 35 έως 44, 65% από 45 έως 54 και 47% άνω των 55 ετών.