Γνωστό σουπερμάρκετ ρίχνει τις τιμές για να γίνει το φθηνότερο και εισάγει αξιολόγηση της καταναλωτικής εμπειρίας

 
Γνωστό σουπερμάρκετ ρίχνει τις τιμές για να γίνει το φθηνότερο και εισάγει αξιολόγηση της καταναλωτικής εμπειρίας

Πηγή Φωτογραφίας: ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΣ/ EUROKINISSI

Ενημερώθηκε: 24/09/23 - 14:24

Της Δάφνης Γρηγοριάδη*

Μετά τις πληροφορίες που αναφέραμε σε προηγούμενο άρθρο για μεγάλη αλυσίδα σουπερμάρκετ η οποία έχει παρουσιάσει πτώση τζίρου, απώλεια του μεριδίου αγοράς της και η διοίκηση της οποίας εξετάζει το ενδεχόμενο εξαγοράς της από Αμερικανούς επενδυτές, το thepressroom.gr επανέρχεται με φρέσκες πληροφορίες.

Με δεδομένο ότι υπάρχουν άλλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ στην ελληνική αγορά οι οποίες προσφέρουν χαμηλότερες τιμές, με αποτέλεσμα να έχουν αυξήσει το μερίδιο αγοράς τους και με δεδομένο ότι ο Υπουργός Ανάπτυξης, Κώστας Σκρέκαςανακοίνωσε τέσσερα νέα μέτρα κατά της ακρίβειας για την προστασία των καταναλωτών, η εταιρεία πρόκειται άμεσα να προχωρήσει σε κομβικές αλλαγές. 

Συγκεκριμένα, πρόκειται να μειώσει άμεσα (ακόμη και εντός της εβδομάδας) τις τιμές σε μία σειρά βασικών προϊόντων, προσβλέποντας στην ανάκτηση της ανταγωνιστικότητάς της και στην απόκτηση φήμης ως της αλυσίδας με τις πιο προσιτές τιμές. Αυτό θα οφελήσει τους καταναλωτές που θα έχουν την δυνατότητα πιο οικονομικών επιλογών.

Οι καταναλωτές θα επωφεληθούν από πιο προσιτές τιμές σε μια γκάμα 25-30 βασικών τροφίμων που αποτελούν αναπόσπαστο μέρος της καθημερινής τους ζωής. Αυτή η κίνηση παράλληλα θα βοηθήσει την εταιρεία να προσελκύσει νέους πελάτες και να ενισχύσει την εταιρική κοινωνική ευθύνη της. 

Παράλληλα η εταιρεία πρόκειται να εισάγει σύστημα αξιολόγησης της καταναλωτικής εμπειρίας στα ταμεία των καταστημάτων της που θα επιτρέπει στους πελάτες να αξιολογούν την εμπειρία τους, συμβάλλοντας έτσι στην βελτίωση των υπηρεσιών της και στην ανάπτυξη μίας πιο στενής σχέσης με το καταναλωτικό κοινό. Αυτές οι ενέργειες αντιπροσωπεύουν το αποφασιστικό βήμα της εταιρείας για την αντιμετώπιση των προκλήσεων και την ανάκαμψη της στην αγορά. 

Τέλος η εταιρεία για μια καλύτερη και ενιαία εικόνα προχώρησε σε συστάσεις προς το προσωπικό ώστε να είναι πάντα με προσεγμένη εμφάνιση, καθώς αυτό δείχνει σεβασμό στους πελάτες και προσφέρει μια ευχάριστη εμπειρία αγορών.

*Η Δάφνη Γρηγοριάδη είναι οικονομική αναλύτρια.

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ ΣΤΟ GOOGLE NEWS ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΚΛΙΚ ΕΔΩ