Η ανακοίνωση, το βράδυ της Παρασκευής, των νέων μέτρων της κυβέρνησης για τον έλεγχο της εξάπλωσης του κορονοϊού εφιστά την προσοχή του κόσμου στο να μείνει σπίτι του.
Πλέον με τα καταστήματα εστίασης κλειστά για το κοινό, τα σχολεία επίσης κλειστά και πάρα πολλούς άλλους κλάδους να έχουν προσωρινό λουκέτο, η ανάγκη να μείνει ο κόσμος σπίτι έχει γίνει υποχρέωση.
Στο κλίμα αυτό του πανικού, της αβεβαιότητας και του φόβου ένα κανάλι έκανε ένα μικρό αλλά αποφασιστικό βήμα για να καθησυχάσει το κοινό του, λειτουργώντας με έναν πανέξυπνο τρόπο, και τον κατάλληλο χρονισμό μετά την ανακοίνωση των μέτρων.
Το από τη σελίδα του που διατηρεί για το ελληνικό κοινό έκανε χτες το βράδυ μία ανάρτηση που λειτούργησε καταπραϋντικά μέσα σε μία ατμόσφαιρα τρόμου.
Η σελίδα ανάρτησε μία μόνο πρόταση που ζητούσε από τους εγκλεισμένους συνδρομητές της να της γράψουν από ποια περιοχή βλέπουν την πλατφόρμα.
Ο κόσμος ανταποκρίθηκε αμέσως και χιλιάδες σχόλια ξεκίνησαν να ποστάρονται κάτω από την ανάρτηση από κάθε γωνιά της Ελλάδας, με ανθρώπους κλεισμένους στα σπίτια τους.
Οι διαχειριστές της σελίδας δεν άφησαν κανένα σχόλια αναπάντητο προτείνοντας σειρές και ταινίες σε όλους αλλά απαντώντας και σε άλλα ερωτήματα γονέων που έψαχναν μεταγλωττισμένα προγράμματα για τα μικρά τους παιδιά.
Σε μία τόσο περίεργη και πρωτόγνωρη συγκυρία, για την οποία κανένας δεν ήταν έτοιμος όπως φαίνεται, τέτοιες μικρές κινήσεις, ειδικά στην πιο κρίσιμη περίοδο μπορεί να δράσουν ανασταλτικά ακόμα και για περιπτώσεις πανικού. Το Netflix έδειξε ότι είχε τα αντανακλαστικά να δράσει γρήγορα και να ενισχύσει την εκστρατεία για να πειστεί ο κόσμος να μείνει σπίτι του, πριν επέλθει οριστική απαγόρευση.
Φυσικά σε μία τέτοια δυστοπική κατάσταση μπορεί η κίνηση αυτή να είναι σταγόνα στον ωκεανό αλλά είναι δείγμα του πώς πρέπει να λειτουργήσουν όλα τα μεγάλα κανάλια που βλέπουν ότι γίνονται, έστω και μέσα από μία τόσο δραματική ατμόσφαιρα, οι κύριοι εκφραστές της ψυχαγωγίας και της ενημέρωσης ενός κόσμου κλεισμένου και περιορισμένου μέσα στα σπίτια τους.
Πηγή: Dailymedia