Η Ελένη Μενεγάκη είναι από τις λίγες παρουσιάστριες που έχει καταφέρει να ταυτίσει το όνομα της με την επιτυχία, κλείνοντας τεράστιες συνεργασίες και χρυσά συμβόλαια με χορηγούς και κανάλια.
Η φετινή χρονιά, ωστόσο, έχει βρει την ξανθιά παρουσιάστρια σε μία δύσκολη περίοδο καθώς από το 18% που έκανε πέρυσι η εκπομπή της, φέτος σπάνια ξεπερνάει το 13%. Τα σχόλια είναι πολλά και δεν είναι λίγες οι «Κασσάνδρες» που κάνουν λόγο για το «τηλεοπτικό τέλος της Ελένης Μενεγάκη» και άλλα σχετικά. Πριν όμως βγάλουμε βιαστικά συμπεράσματα καλό είναι να θυμόμαστε ότι η συγκεκριμένη παρουσιάστρια έχει πολλά χρόνια εμπειρίας στις πλάτες της και ξέρει πως να γυρνάει το παιχνίδι.
Τι φταίει, λοιπόν, που η εκπομπή δεν καταφέρνει φέτος να βρει το κοινό της; Αρχικά δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι η φετινή σεζόν είναι η πιο δύσκολη που έχει διανύσει ο Alpha τα τελευταία χρόνια και όλα τα προγράμματά του, ακόμα και δυνατά χαρτιά όπως η «Μουρμούρα» και το «Happy day», δυσκολεύονται φέτος με τον ανταγωνισμό. Παρ’ όλα αυτά, η εκπομπή έχει και ένα επιπλέον πρόβλημα που είναι η έλλειψη ταυτότητας. Η εκπομπές της Ελένης Μενεγάκη ανέκαθεν είχαν σαν κεντρικό τους θέμα την ίδια την παρουσιάστρια, εξ ου και το όνομα της εκπομπής «Ελένη». Δεν είναι gossip, δεν είναι infotainment για αυτό και τα θέματα που παίζονται στην εκπομπή έχουν δευτερεύοντα ρόλο, αποτελούν απλά την αφορμή για να ξεδιπλώσει η αγαπημένη παρουσιάστρια το ταπεραμέντο και την προσωπικότητά της. Για αυτόν ακριβώς το λόγο η εκπομπή «Ελένη» χρειάζεται μεγαλύτερες δόσεις Ελένης. Πρέπει η ίδια η παρουσιάστρια να πάρει ακόμα περισσότερο την εκπομπή πάνω της, να δίνεται περισσότερος χρόνος στη συζήτηση και όχι στα ίδια τα θέματα, να επιστρέψουν ενότητες όπως τα παιχνίδια και οι δοκιμασίες που μπορεί να μην είχαν κάποιο τηλεοπτικό ενδιαφέρον αλλά επέτρεπαν στην παρουσιάστρια να πετάει ατάκες και να επικοινωνεί με το κοινό της. Πρέπει, τέλος, να ενισχυθούν ακόμα περισσότερο οι συνεντεύξεις, καθώς η παρουσιάστρια έχει τον τρόπο της να κάνει τον καλεσμένο να αισθάνεται άνετα και να δημιουργεί μια πολύ ζεστή και φιλική ατμόσφαιρα, παρ’ όλο που δεν βγάζει κάποια είδηση.
Με λίγα λόγια, οι τηλεθεατές περιμένουν από την Ελένη απλά να είναι εκεί και να τους φτιάχνει την διάθεση με τον αυθορμητισμό της και αυτό πρέπει να το καταλάβουν οι συντελεστές της εκπομπής και να διαμορφώσουν ανάλογα και την σκαλέτα. Δεν θα ήταν κακό, βέβαια, να υπάρξουν και νέες ενότητες στην εκπομπή, στις οποίες η Ελένη θα επικοινωνεί με τους τηλεθεατές μέσω social media, καθώς η παρουσιάστρια έχει έναν από τους πιο πετυχημένους λογαριασμούς στο Instagram, με πάνω από 1 εκατομμύριο ακόλουθους.
Πηγή: Tvnea.com