Θεωρείται πλέον, ένας από τους καλύτερους μπασκετμπολίστες στον πλανήτη, με τους Milwaukee Bucks να του προσφέρουν συμβόλαιο-μαμούθ (100 εκατ. για τέσσερα χρόνια)!
Ο Γιάννης Αντετοκούνμπο, φαίνεται πως είναι κοντά στο να υπογράψει μία εξαιρετικά επικερδή συμφωνία, με τρείς εταιρείες-κολοσσούς να "σφάζονται" στα πόδια του Έλληνα φόργουορντ!
Nike, Adidas και η κινεζική Li-Ning, πέρα από οκταψήφιο συμβόλαιο (δηλαδή άνω των 10 εκατ. δολαρίων για πέντε χρόνια) προσφέρουν στον "Greek Freak" και τη δυνατότητα να αποκτήσει από τη σεζόν 2018/19 το αθλητικό παπούτσι που θα φέρει το όνομά του και θα κυκλοφορήσει στην αγορά.
Με τη γερμανική εταιρεία έχει γίνει συνάντηση στο Μιλγουόκι, στην οποία ο Έλληνας διεθνής έδωσε το "παρών" με την οικογένειά του και φυσικά τους εκπροσώπους του. Η Adidas προσπάθησε να τον δελεάσει όχι μόνο με χρήματα, αλλά και με εικόνες αθλητικών ειδώλων που έχουν φορέσει τα ρούχα της, όπως ο Μοχάμεντ Άλι ή ο Τζέσε Όουενς.
Η Li-Ning από τη δική της πλευρά φέρεται να προσφέρει τα περισσότερα χρήματα στον Αντετοκούνμπο σε μία προσπάθεια να υπογράψει με έναν σταρ του ΝΒΑ μετά από αρκετά χρόνια, μιας και το τελευταίο της «σουξέ» ήταν το 2012 με τον Dwane Wade. Μάλιστα ο All Star άσος έχει ήδη αναπτύξει σχέσεις με την τεράστια κινεζική αγορά, μετά και το πρόσφατο ταξίδι του στη χώρα για εμπορικές δραστηριότητες.
Πάντως η Nike φέρεται να έχει το προβάδισμα. Πέραν όλων των άλλων, η ίδια δεσμεύει τον άσο των Bucks με συμβόλαιο ως τις 30 Σεπτεμβρίου και εφόσον ο Γιάννης συμφωνήσει και υπογράψει με κάποιον άλλο ενδιαφερόμενο, τότε η Nike έχει το δικαίωμα βάσει συμβολαίου να τον κρατήσει κοντά της κάνοντας αντίστοιχη αντιπρόταση εντός 20 εργάσιμων ημερών.
Σε κάθε περίπτωση, ο Αντετοκούνμπο θα βγει κερδισμένος και είναι πλέον προφανές πως οι κορυφαίες αθλητικές εταιρείες θεωρούν το δικό του πρόσωπο, σε συνδυασμό φυσικά με τις επιδόσεις του στο ΝΒΑ και την προοπτική να αναδειχθεί ακόμη και MVP, ικανό να δημιουργήσει ένα πανίσχυρο brand που θα αποφέρει τεράστια έσοδα από πωλήσεις αθλητικού υλικού όχι μόνο στις ΗΠΑ, αλλά σε όλο τον κόσμο.