Χωρίς ταξί η Αθήνα την Πέμπτη 23 Μαρτίου λόγω της 24ωρης απεργίας που κήρυξε το Συνδικάτο Αυτοκινητιστών Ταξί Αττικής (ΣΑΤΑ).
Η απεργία θα έχει ισχύ από τις 06:00 το πρωί της Πέμπτης έως τις 06:00 το πρωί της Παρασκευής (24/03).
Οι οδηγοί ταξί θα συγκεντρωθούν στις 10 το πρωί στη Λεωφόρο Καβάλας και στη συνέχεια θα ακολουθήσει πορεία προς το υπουργείο Μεταφορών.
Στα αιτήματά τους περιλαμβάνονται τα προβλήματα που αντιμετωπίζει ο κλάδος με βασικότερο τις ιδιωτικές εταιρίες παροχής υπηρεσιών αστικής μεταφοράς που «κλέβουν» το μεταφορικό έργο και το μεροκάματο των εργαζομένων αποσκοπώντας στο μέγιστο δυνατό κέρδος.
Η ανακοίνωση του ΣΑΤΑ:
«Συνάδελφοι, ιδιοκτήτες και οδηγοί. Σε αυτό τον αγώνα είμαστε όλοι μαζί. Από αυτή την μάχη δεν πρέπει να λείπει κανείς.
-Βιώνουμε καθημερινά την απληστία και τη μανία για μεγαλύτερο κέρδος, από εταιρίες που –παράνομα- παρέχουν υπηρεσίες αστικής μεταφοράς και κλέβουν το μεταφορικό μας έργο.
-Η κυβέρνηση αδιαφορεί για τα μεγάλα προβλήματα του κλάδου και αγνοεί επιδεικτικά τα αιτήματά μας.
Την Πέμπτη 23 Μαρτίου 2023, τα ταξί της Αθήνας θα υπενθυμίσουν στο Υπουργείο Μεταφορών,
-όσα δεν έκανε για το ταξί,
-όσα έκανε για τα ενοικιαζόμενα με οδηγό
-όσα δεν έκανε για να εμποδίσει τις πολυεθνικές εφαρμογές να ροκανίζουν το μεροκάματο του ταξιτζή.
ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΣΤΙΣ 10 π.μ. ΣΤΗΝ ΛΕΩΦΟΡΟ ΚΑΒΑΛΑΣ ΚΑΙ ΠΟΡΕΙΑ ΠΡΟΣ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ
Η απεργία θα αρχίσει στις 06.00 το πρωί της Πέμπτης και θα ολοκληρωθεί στις 06.00 το πρωί της Παρασκευής
Φτάνει πια. Θέλουμε καθαρές λύσεις τώρα.
Η απόδοση ευθυνών για την εθνική τραγωδία των Τεμπών, χωρίς εκπτώσεις και συμψηφισμούς, είναι απαίτηση όχι μόνο του κλάδου μας, αλλά όλης της ελληνικής κοινωνίας. Το ΣΑΤΑ συμμετείχε σε όλες τις διαμαρτυρίες που οργανώθηκαν και ζητά ασφαλείς δημόσιες μεταφορές. Το «πάμε και όπου βγει» και η εμπορευματοποίηση κοινωνικών υπηρεσιών όπως οι μεταφορές, δεν μπορούν να αποτελούν κατευθυντήρια γραμμή κυβερνητικού έργου.
Ο κλάδος των ταξί βιώνει σε καθημερινή βάση την απληστία και τη μανία για μεγαλύτερο κέρδος, από εταιρίες που –παράνομα- παρέχουν υπηρεσίες αστικής μεταφοράς. Το Υπουργείο Μεταφορών απέδειξε με τον πιο αδιαμφισβήτητο τρόπο ότι δεν «ακούει» τις φωνές χιλιάδων επαγγελματιών. Με εξαίρεση την αύξηση κομίστρου, κανένα άλλο αίτημα του κλάδου μας όχι μόνο δεν υλοποιήθηκε, αλλά ούτε καν συζητήθηκε.
Προβλήματα οικονομικής φύσης (αφορολόγητο στις 12.000 ευρώ, αναπροσαρμογή προκαθορισμένης τιμής για την διαδρομή Αεροδρόμιο Αθηνών – Κέντρο πόλης, επαγγελματικό καύσιμο, επιδοτήσεις για όλους τους τύπους αυτοκινήτων ), επαγγελματικής φύσης (άρση της υποχρεωτικότητας ταξινόμησης νέων αυτοκινήτων αμιγώς ηλεκτρικά από το 2026, πρόσβαση στις λεωφορειολωρίδες για τα έμφορτα ταξί), ζητήματα ανταγωνισμού (σωστή εφαρμογή της ψηφιακής πλατφόρμας για τις συμβάσεις των Ε.Ι.Χ. και δημιουργία μητρώου για τα ενοικιαζόμενα με οδηγό, πάταξη της υποκλοπής έργου, ξεκάθαρος και χωρίς γκρίζες ζώνες διαχωρισμός των υπηρεσιών που παρέχει το Ταξί, το ενοικιαζόμενο αυτοκίνητο με οδηγό και οι εφαρμογές κράτησης ταξί) αγνοήθηκαν επιδεικτικά από το Υπουργείο Μεταφορών.
Η συνειδητή αδιαφορία της κυβέρνησης για τον αργό θάνατο των ταξί καθρεφτίζει την νεοφιλελεύθερη πολιτική που έχει επιβάλλει η κυβέρνηση για όλες τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις. Αν δεν αντιδράσουμε τώρα σε αυτή την πολιτική, αν κάνουμε ότι δεν μας αγγίζει, αν θεωρούμε υπερβολική και άσκοπη αντίδραση «να ενοχλήσουμε» την κυβέρνηση, τότε δεν είμαστε άξιοι της εμπιστοσύνης που μας έδειξαν με την ψήφο τους οι Αθηναίοι συνάδελφοι.
Υποτακτικοί δεν θα γίνουμε ποτέ. Θα ενοχλούμε κι ας ενοχλούνται. Θα φωνάζουμε κι ας μην ακούνε. Θα τους δείχνουμε κι ας κρύβονται. Το ταξί θα αντέξει, είτε το θέλουν, είτε όχι.
Την Πέμπτη 23 Μαρτίου 2023, τα ταξί της Αθήνας θα υπενθυμίσουν στο Υπουργείο Μεταφορών, όσα δεν έκανε για τον κλάδο μας, όσα έκανε για τα ενοικιαζόμενα με οδηγό και πως με την δική του ανοχή βοηθάει πολυεθνικές εφαρμογές να ροκανίζουν το μεροκάματο του ταξιτζή
Για το Δ.Σ.
-Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ Θ. ΛΥΜΠΕΡΟΠΟΥΛΟΣ
-Ο Γ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ Π. ΟΡΦΑΝΟΣ».