Πιο κοντά πλέον η Αθήνα με την Πάτρα μετά τα εγκαίνια του αυτοκινητόδρομου της Πατρών-Κορίνθου από τον πρωθυπουργό Αλέξη Τσίπρα.
Ετσι, λοιπόν, σε 99 λεπτά φτάνει κανείς στην Αθήνα κινούμενος εντός των ορίων ταχύτητας της Τροχαίας. Μία διαδεομή ππου μέχρι σήμερα χρειαζόμασταν 2 ώρες. Αν, μάλιστα ξεπεραστούν τα δύο εμπόδια που ακόμα υπάρχουν, στις Καμάρες λίγο πριν από το Αίγιο και κοντά στην έξοδο Σελιανίτικα και στο Ρίο όπου οι τεχνικές απαιτήσεις του κόμβου καθυστερούν την ολοκλήρωση και σε συνδυασμό με την αποπεράτωση κάποιων εργασιών της τελευταίας στιγμής που ήταν σε εξέλιξη σε τρία με τέσσερα σημεία, τότε χρονικά η Πάτρα από την Αθήνα θα απέχει λιγότερο από 99 λεπτά.
Το νέο οδικό τμήμα έχει μήκος 120 χιλιόμετρα, δύο λωρίδες ανά κατεύθυνση, κεντρική νησίδα διαχωριστική και Λωρίδα Έκτακτης Ανάγκης (ΛΕΑ).
Υπάρχουν 12 καινούργια τούνελ, συνολικά 16 χλμ. από καινούργια τούνελ τα ονόματα των οποίων ανακοίνωσε σήμερα ο πρωθυπουργός στα εγκαίνια:
η σήραγγα της Αιγείρας θα ονομαστεί «Πάνου Μυλωνά»
- η σήραγγα της Ακράτας θα πάρει το όνομα του αντιστασιακού καπετάν Νικήτα
- η σηραγα πλατανου θα πάρει το όνομα του ποιητή Κωστή Παλαμά
- στη σήραγγα της Βολίμης θα δοθεί το όνομα του πρώην Προέδρου της Δημοκρατίας Κωστή Στεφανόπουλου
- η σήραγγα του Πάνορμου θα πάρει το όνομά του Νίκου Τεμπονέρα
- η σήραγγα Παναγοπούλας θα πάρει, όπως είπε, του Ανδρέα Παπανδρέου του ανθρώπου που μας ενέπνευσε όπως ο Αλέξης Τσίπρας
Ομως, προς την άλλη κατεύθυνση, δηλαδή την Αθήνα – Πάτρα στα δύο προαναφερόμενα εμπόδια (Ρίο και Καμάρες) προστίθενται άλλα δύο που είναι το Δερβένι και το Καμάρι. Στο Δερβένι διασταυρώνεται ο αυτοκινητόδρομος με τη σιδηροδρομική γραμμή, οπότε καθυστερεί η αποπεράτωση του δρόμου, ενώ στο Καμάρι (απέχει πέντε με έξι χιλιόμετρα από το Ξυλόκαστρο) ο λόγος της καθυστέρησης είναι τα αρχαία που βρέθηκαν τον περασμένο Σεπτέμβριο.