Ενώπιον της Εισαγγελέως Πλημμελειοδικών Ρόδου προσέφυγε χθες με μήνυση κατά ενός ιερέα από την Κω και της εν διαστάσει συζύγου του, ένας κάτοικος Ρόδου, ζητώντας την άσκηση ποινικής δίωξης σε βάρος τους για παράβαση καθήκοντος και για ηθική αυτουργία στην παράβαση καθήκοντος, αντιστοίχως.
Πιο συγκεκριμένα, ο μηνυτής διατείνεται ότι ο ιερέας την 1η Ιουλίου 2015, προέβη στη βάπτιση του ανήλικου τέκνου του, χωρίς τη συγκατάθεσή του. Υποστηρίζει συγκεκριμένα ότι ο ιερέας τέλεσε την βάπτιση εν κρυπτώ και εν τη απουσία του, χωρίς ο ίδιος να μπορέσει έστω να παρασταθεί σε αυτή.
Σύμφωνα με όσα εξιστορεί στην μήνυσή του, τέλεσε νόμιμο θρησκευτικό γάμο με την δεύτερη μηνυόμενη και απέκτησαν τέκνο, ηλικίας σήμερα 20 μηνών. Το έτος 2016 και συνεπεία πολλών ενδοοικογενιακών προβλημάτων, η έγγαμη συμβίωσή τους διεκόπη και δυνάμει απόφασης του Μονομελούς Πρωτοδικείου Ρόδου, ανατέθηκε στην εν διαστάσει σύζυγό του η επιμέλεια του παιδιού, έως την έκδοση οριστικής απόφασης επί της αγωγής που άσκησε εναντίον του.
Ακολούθησαν προστριβές μεταξύ τους με αποτέλεσμα, όπως υποστηρίζει, να αναγκάζεται να απευθύνεται στο δικαστήριο. Τονίζει δε ότι η εν διαστάσει σύζυγός του δεν δίστασε να προβεί στην βάπτιση του ανήλικου τέκνου τους χωρίς καν να τον ειδοποιήσει με αποτέλεσμα να πληροφορηθεί τη βάπτιση του παιδιού τυχαία μετά από λίγες ημέρες.
Ειδικότερα, στις 2 Ιουλίου 2017, ημέρα Κυριακή, πληροφορήθηκε ότι την προηγούμενη ημέρα, σε ιερό ναό της Κω, η εν διαστάσει σύζυγός του τέλεσε το μυστήριο της βάπτισης. Ως ιερέας στο μυστήριο πρωτοστάτησε ο μηνυόμενος, ο οποίος συνέταξε και τη σχετική δήλωση βαπτίσεως. Διατείνεται ότι η δήλωση βαπτίσεως συνετάχθη κατά πλήρη παράβαση νόμου, αφού σε κανένα σημείο αυτής δεν έχει τεθεί η δική του υπογραφή, υποδηλώνοντας τη συγκατάθεσή του, ούτε φυσικά εκείνος είχε οποιαδήποτε γνώση ή συγκατάθεση για την τέλεση της βαπτίσεως.
Επισημαίνει δε ότι το μυστήριο της βάπτισης και η πράξη της ονοματοδοσίας, εκφεύγουν των ορίων άσκησης της επιμέλειας που εναπόκειται μόνο στη διευθέτηση καθημερινών και τρέχοντων ζητημάτων του παιδιού και ανάγεται στον σκληρό πυρήνα της γονικής μέριμνας για την άσκηση της οποίας, ζητείται συγκατάθεση και των δύο γονέων.
Πηγή: dimokratiki.gr