Ηλεκτρονικό εισιτήριο: Αυτοί είναι οι σταθμοί με κλειστές πύλες

 
Ηλεκτρονικό εισιτήριο: Αυτοί είναι οι σταθμοί με κλειστές πύλες

Ενημερώθηκε: 28/02/18 - 14:09

Ηλεκτρονικό εισιτήριο: Ανοιχτές παραμένουν οι μπάρες στο μετρό σε αρκετούς σταθμούς και όλα δείχνουν πως το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών βγαίνει ξανά εκτός χρονοδιαγράμματος ως προς το κλείσιμό τους.

Χρήστο Σπίρτζη

Σύμφωνα με τον επίσημο προγραμματισμό όπως είχε ανακοινωθεί από τον , η σημερινή ημέρα θα σηματοδοτούσε και την επίσημη έναρξη του ηλεκτρονικού εισιτηρίου και οι μπάρες θα έπεφταν, όμως το χρονοδιάγραμμα δεν τηρήθηκε.

Ποιος είναι ο λόγος που οι μπάρες δεν πέφτουν

Αν και ο ΟΑΣΑ εκτιμά ότι «είμαστε στην τελική ευθεία» για να ολοκληρωθεί η διαδικασία, καθώς «φρένο» έβαζε η καθυστέρηση στην έκδοση των καρτών σε περίπου 50.000 ανέργους και ΑμΕΑ, η οποία όμως, όπως σημειώνουν, έχει σχεδόν ολοκληρωθεί, οι εργαζόμενοι έχουν αντίθετη γνώμη, κάνοντας λόγο για διάφορα τεχνικά και επιμέρους προβλήματα που καθιστούν αδύνατο, στην παρούσα φάση, το κλείσιμο των θυρών. Μάλιστα, όπως εξηγούν στην εφημερίδα «Ελεύθερος Τύπος» , δεν πρόκειται να κλείσουν διότι δεν έχει εξασφαλιστεί η στοιχειώδης ασφάλεια, όπως για παράδειγμα τα συστήματα πυρανίχνευσης που θα ανοίγουν τις μπάρες σε κατάσταση εκτάκτου ανάγκης».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ: Προειδοποίηση Σπίρτζη για τα ηλεκτρονικά εισιτήρια!

ΟΑΣΑ

Ωστόσο υπάρχουν και άλλα κενά όπως οι ελλείψεις σε ρολάκια, που ανάγκαζαν τους εργαζομένους να ψάχνουν μέχρι και στα σκουπίδια εισιτήρια προκειμένου να τα επαναφορτίσουν. Στο ίδιο πλαίσιο, το μειωμένο προσωπικό που σε αυτή τη φάση απασχολείται στην «ενημέρωση» των επιβατών, για το πώς δηλαδή θα χρησιμοποιούν το ηλεκτρονικό εισιτήριο, δυσκολεύει ακόμα περισσότερο την κατάσταση, καθώς ο σχεδιασμός του προβλέπει έναν υπάλληλο σε κάθε είσοδο – έξοδο, ούτως ώστε να πραγματοποιεί τους ελέγχους.

Το σημαντικότερο όπως τονίζουν είναι ότι οι φθορές που έχουν προκληθεί στα ακυρωτικά μηχανήματα ακόμα δεν έχουν αποκατασταθεί. Ο φόβος για τη «συνέπεια» των επιτήδειων δημιουργεί έναν ακόμη «πονοκέφαλο» στον ΟΑΣΑ, που καλείται αφενός να φέρει εις πέρας τη διαδικασία και, αφετέρου, να συνεννοηθεί με την ανάδοχο εταιρία για να επισκευάσει τις φθορές.

Σύμφωνα με το καταστατικό, η ανάδοχος υποχρεούται εντός 5 ημερών να έχει επιδιορθώσει τη ζημιά σε όσα μηχανήματα δεν είναι λειτουργικά. Ενδεικτικό είναι πως μετά την επίθεση στο σταθμό των Πετραλώνων στις 3 Φεβρουαρίου, τα μηχανήματα είναι ακόμα «κομματιασμένα». Οι μπάρες έχουν κατέβει στους σταθμούς του μετρό Αγιος Αντώνιος, Αεροδρόμιο, Δουκίσσης Πλακεντίας, Ελαιώνας, Άγιος Δημήτριος και Αιγάλεω. Πότε όμως θα κλείσουν οι υπόλοιπες μπάρες στο μετρό; Το να γίνει «μονομιάς», όπως είχε προαναγγείλει ο υπουργός, θεωρείται απίθανο σενάριο και αυτό γιατί τα παραπάνω ζητήματα είναι δύσκολο να λυθούν έγκαιρα. Όπως σημειώνουν ασφαλείς πηγές στον «Ε.Τ.», ένα εκ των σεναρίων που εξετάζεται -και μάλλον είναι το επικρατέστερο- αφορά στην τμηματική παράδοση και συγκεκριμένα ανά μία εβδομάδα να παραδίδεται και ένας σταθμός.

Πηγή: Εφημερίδα «Ελεύθερος Τύπος»