Τα παθήματα δεν έγιναν μαθήματα
Σε μια χώρα που βασανίζεται οικονομικά με μνημόνια, ΕΝΦΙΑ, φόρους και μειώσεις μισθών και συντάξεων.
Σε μια χώρα που το αύριο είναι αβέβαιο. Που κανένας δεν μπορεί να προγραμματίσει τη ζωή του και να αισθανθεί σίγουρος ότι κάνει το σωστό.
Σε μια χώρα που μετά βίας το 2018 θα φτάσουν οι πωλήσεις των αυτοκινήτων τις 100.000, είναι περίεργο που κάποιοι θέλουν να καπελώσουν κάποιους άλλους που έχουν μια ιστορία στο χώρο του .
ΣΕΑΑ ( Σύνδεσμο Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτου)
Με αφορμή διάφορες κινήσεις που γίνονται από μια μικρή ομάδα δημοσιογράφων οι οποίοι επιχειρούν να «στήσουν» μια 2η ψηφοφορία για έναν δεύτερο θεσμό, Αυτοκινήτου της χρονιάς, το ΔΣ του καθιερωμένου εδώ και 11 χρόνια θεσμού, έστειλε στον την παρακάτω ανακοίνωση:
« Οι επαγγελματίες δημοσιογράφοι, μέλη του θεσμού «Αυτοκίνητο της Χρονιάς για την Ελλάδα», θα χαιρέτιζαν την όποια πρωτοβουλία δημιουργίας συνδέσμου συντακτών αυτοκινήτου, όπως ο ΕΣΣΑΜ ( Ελληνικός Σύνδεσμος Συντακτών Αυτοκινήτου Μοτοσυκλέτας), εάν δεν είχε ως κυρίαρχο σκοπό να «στηθεί» ένα δεύτερο «Αυτοκίνητο της Χρονιάς». Σταθερή θέση μας είναι ότι, σε μια χώρα σαν τη δική μας, σύμφωνα και με την εμπειρία του πρόσφατου παρελθόντος, δεν έχει κανένα ουσιαστικό λόγο ύπαρξης δεύτερος παρόμοιος θεσμός.»
Το Διοικητικό Συμβούλιο του θεσμού «Αυτοκίνητο της Χρονιάς για την Ελλάδα»