Η Nissan έκανε ειδικές εργαστηριακές δοκιμές για να διαπιστώσουν οι επιστήμονες πόσο αντέχουν στην ηλιακή ακτινοβολία τα αυτοκίνητα.
“Διανύοντας” την πιο σκοτεινή μέρα του έτους, οι μηχανικοί της Nissan στο Μίτσιγκαν των Η.Π.Α., πραγματοποίησαν εργαστηριακές δοκιμές έκθεσης σε υπεριώδη ακτινοβολία. Τις δοκιμές τις έκαναν με το «εργαλείο» Xenon Weather-Ometer (XWO) που αξιολογεί την ανθεκτικότητα ενός υλικού, σε ποικίλες κλιματολογικές συνθήκες.
Για να αξιολογήσει τις επιπτώσεις της ηλιακής ενέργειας στη βαφή και σε άλλα υλικά, ένας λαμπτήρας Xenon των 4.000 Watt, “ψήνει” σχεδόν 100 δείγματα, στα ίδια μήκη κύματος με τον ήλιο. Τα δείγματα περιστρέφονται γύρω από τη λάμπα Xenon για να μιμηθούν την τροχιά της γης και καθώς ο εργαστηριακός "ήλιος” μπορεί να “λάμψει" καθ’ όλο το 24ωρο, η διαδικασία απαιτεί το ήμισυ του χρόνου, για τη δοκιμή των δειγμάτων βαφής. Οι μηχανικοί παρατηρούν τα δείγματα του υλικού μέσω μιας σειράς κύκλων, για να ερευνήσουν τις αλλαγές και να εξασφαλίσουν κορυφαία ανθεκτικότητα και ποιότητα, για τους ιδιοκτήτες των μοντέλων της Nissan.
"Εκτός από τις αυστηρές δοκιμές στο πραγματικό περιβάλλον, αυτό το εργαλείο μας επιτρέπει να δημιουργήσουμε ακόμα πιο σκληρές συνθήκες", δήλωσε ο Doug Prytula, τεχνικός δοκιμών πλαισίου και σασί της Nissan North America. "Είναι ένα ακόμα βήμα που κάνουμε για να διασφαλίσουμε ότι τα ποιοτικά πρότυπα της Nissan είναι αδιαπραγμάτευτα."
Η Nissan χρησιμοποιεί περιβάλλοντα δοκιμών όπως τον “θάλαμο επιτάχυνσης του καιρού” XWO, για την αναπαραγωγή των συνθηκών που συμβαίνουν σε ένα φυσικό περιβάλλον, μέσα στο εργαστήριο. Αυτές οι κυψέλες δοκιμών, εκθέτουν διάφορους τύπους υλικών, σε ένα ευρύ φάσμα συνθηκών που ένα όχημα μπορεί να αντιμετωπίσει, καθ 'όλη τη διάρκεια του κύκλου ζωής του.