Την αυξητική τάση των τελευταίων ετών συνεχίζουν και το 2019 οι παγκόσμιες πωλήσεις της SEAT. Η καλή ημέρα φαίνεται από το πρωί. Και τον Ιανουάριο που πέρασε η SEAT σημείωσε 44.500 πωλήσεις, καταγράφοντας έτσι τον υψηλότερο όγκο πωλήσεων που επιτεύχθηκε ποτέ για την ισπανική μάρκα.
Η αύξηση, συγκριτικά με τον Ιανουάριο του 2018 (38.900),είναι της τάξεως του 14,2% . Με αυτό το αποτέλεσμα ξεκινά η SEAT το νέο έτος ανάπτυξης, μετά την επίτευξη το προηγούμενο έτος των υψηλότερων πωλήσεων στην 68ετή ιστορία της με 517.600 αυτοκίνητα (10,5% περισσότερα από το 2017).
Η νέα μάρκα CUPRA συνέβαλε θετικά στο αποτέλεσμα του Ιανουαρίου, καθώς οι πωλήσεις τριπλασιάστηκαν σε σχέση με τον ίδιο μήνα του 2017 και έφτασαν τα 1.800 πωληθέντα οχήματα (το αποτέλεσμα αυτό ενσωματώνεται στο συνολικό όγκο πωλήσεων της SEAT).
Ο SEAT Vice-president Sales and Marketing και CUPRA CEO, Wayne Griffiths υπογράμμισε ότι «η αύξηση πωλήσεων τον Ιανουάριο μας κάνει αισιόδοξους για την πρόοδο των πωλήσεων της SEAT καθ’ όλη τη διάρκεια του 2019. Όπως και το 2018, αυτό το έτος θα είναι γεμάτο προκλήσεις. Έχουμε πλήρη εμπιστοσύνη στους τέσσερις πυλώνες της μάρκας (Ibiza, Arona, Leon και Ateca) και στην ένταξη του Tarraco στην γκάμα, που θα μας δώσει τη δυνατότητα για επιπλέον πωλήσεις το 2019. Η συμβολή της CUPRA και πιο συγκεκριμένα του CUPRA Ateca, θα αποτελέσει επίσης βασικό μοχλό ανάπτυξης αυτής της χρονιάς».
Τον Ιανουάριο, οι βασικές χώρες όπου δραστηριοποιείται η SEAT διατήρησαν τη θετική τάση του 2018. Η Ισπανία ηγείται των αποτελεσμάτων με 4.400 πωλήσεις (+4,3%) και η SEAT παραμένει η νο 1 μάρκα της χώρας. Οι πωλήσεις SEAT παρουσίασαν διψήφια αύξηση στη Γερμανία (7.800 πωλήσεις, +20.3%) και το Ηνωμένο Βασίλειο (5.500, +29.0%), καθώς και σε άλλες βασικές αγορές όπως η Αυστρία (2.300, +22.0%), η Ιταλία (1,800, +12,9%), η Ολλανδία (1,600, +72,2%), η Πολωνία (900, +12,6%) και η Πορτογαλία (800, +25,7%).
Το SEAT δραστηριοποιείται και αναπτύσσεται έντονα και σε άλλες δύο χώρες εκτός Ευρώπης. Η αυτοκινητοβιομηχανία διέθεσε τον Ιανουάριο 3.100 οχήματα στην Αλγερία, 40,9% περισσότερα από τον ίδιο μήνα το 2018, ενώ στο Μεξικό η SEAT πούλησε 2.300 αυτοκίνητα, 23,4% περισσότερα από τον προηγούμενο Ιανουάριο.