Η σειρά N γεννήθηκε στο Namyang της N. Κορέας και ολοκληρώθηκε στη πίστα Nürburgring. Το 'N' (που εμπνέεται από το σχήμα ενός σικέιν αγωνιστικού περάσματος) αντιπροσωπεύει την ουσία της εξέλιξης των αυτοκινήτων υψηλών επιδόσεων της Hyundai Motor.
Σχεδιάστηκε και δημιουργήθηκε με για να συγκινήσει. Ο 4-κύλινδρος κινητήρας 2.0-λίτρων T-GDI turbo αποδίδει 275 PS και έχει ροπή 353 Nm με υψηλή απόκριση και γραμμική ισχύ εξόδου.
Όταν το οδηγήσεις θα εντυπωσιασθείς. Τουλάχιστον έτσι ισχυρίζονται οι Κορεάτες που του έκαναν εξοντωτικές δοκιμές στην πίστα. Γνώμονας δεν ήταν οι τις επιδόσεις σε RPM (Rounds Per Minute - στροφές ανά λεπτό) αλλά σε BPM (driver heart-Beats Per Minute, ήτοι… παλμοί καρδιάς ανά λεπτό). Σημειώστε ότι έχει Electronic Limited Slip Differential, Electronic Controlled Suspension, Rev Matching, Launch Control, ελαστικά High-Performance, lap timer και άλλα. Το επίπεδο προσαρμογής είναι εξαιρετικό. Έχει πέντε διαφορετικές λειτουργίες οδήγησης, συμπεριλαμβανομένων των λειτουργιών N και N Custom, που προσφέρουν ποικιλία διαφορετικών διαμορφώσεων. Μπορεί να οδηγηθεί χωρίς πρόβλημα για καθημερινή χρήση αλλά και να μετατραπεί σε αγωνιστικό υψηλών επιδόσεων. Ο ήχος του κινητήρα είναι καταπληκτικός. Σου ανεβάζει την αδρεναλίνη.
Σχεδιαστικά όλες οι γραμμές είναι αγωνιστικές. Επιθετικοί εμπρός και πίσω προφυλακτήρες με μεγαλύτερους αεραγωγούς και κόκκινη χαρακτηριστική γραμμή, αεροδυναμική πίσω αεροτομή με τριγωνικό φως πέδησης, εξάτμιση διπλού σιγαστήρα, ζάντες 18 και 19 ιντσών, σπορ καθίσματα, και το χαρακτηριστικό γαλάζιο εξωτερικό χρώμα εμπνευσμένο από την Hyundai Motorsport.