Οι καινοτόμοι τετρακύλινδροι βενζινοκινητήρες με κορυφαία απόδοση και χαμηλούς ρύπους, θα λανσαριστούν από το 2022 και μετά σε Κίνα, Ευρώπη και Β. Αμερική.
Θα είναι βελτιστοποιημένοι για χρήση με ηλεκτροκινητήρες σε υβριδικά συστήματα . Την ευθύνη για τη νέα οικογένεια κινητήρων θα έχουν οι μηχανικοί στο Rüsselsheim. Εκεί δηλαδή όπου βρίσκεται το στρατηγείο του Μηχανολογικού Κέντρου.
Οι υπο εξέλιξη, τετρακύλινδρες μονάδες θα αποτελέσουν τη δεύτερη οικογένεια βενζινοκινητήρων του Groupe PSA από το 2022, παράλληλα με τον διάσημο τρικύλινδρο Pure Techturbo που μόλις πρόσφατα απέσπασε το βραβείο “Engine of the Year” για τέταρτη συνεχή χρονιά. Εκτός από την ευθύνη για τη νέα οικογένεια κινητήρων, η ομάδα του Rüsselsheim ‘οδηγεί’ επίσης τις εξελίξεις για τα ελαφρά επαγγελματικά οχήματα (LCVs) όλου του group. Αυτό σημαίνει ότι δουλεύει πάνω σε πλατφόρμες και μονάδες LCV, προάγοντάς τις από το στάδιο της εξέλιξης στην ωριμότητα της παραγωγής. Επιπλέον, το Groupe PSA έχει ιδρύσει 15 Centers of Competence στο Rüsselsheim – με ποικίλες δραστηριότητες όπως τη χρήση υδρογόνου και τις κυψέλες καυσίμου έως την εξέλιξη καθισμάτων.Η νέα γενιά κινητήρων προορίζεται για χρήση σε όλες τις μάρκες του Groupe PSA σε Κίνα, Ευρώπη και Β. Αμερική, και θα πληροί τα μελλοντικά πρότυπα εκπομπών ρύπων αυτών των αγορών. Οι κινητήρες υιοθετούν προηγμένες τεχνολογίες όπως άμεσο ψεκασμό, υπερσυμπίεση και μεταβλητό έλεγχο βαλβίδων. Είναι άκρως αποδοτικοί με χαμηλές τιμές κατανάλωσης καυσίμου και εκπομπών CO2.
Το Κέντρο Μηχανολογικής Εξέλιξης του Rüsselsheim έχει δεκαετίες εμπειρίας στην κατασκευή αποδοτικών βενζινοκινητήρων. Οι μηχανικοί εξελίσσουν τώρα τη νέα γενιά κινητήρων χρησιμοποιώντας ως βάση τις τρέχουσες τετρακύλινδρες μονάδες PureTech του Groupe PSA. Αυτοί οι κινητήρες αλουμινίου των 1600 κ.εκ., ήδη πείθουν με το υψηλό επίπεδο απόδοσης και την άμεση απόκριση του γκαζιού που επιτυγχάνουν – αρετές που θα εξελιχθούν περαιτέρω στην επόμενη γενιά.