Είχατε ποτέ την αίσθηση ότι το παιδί σας γίνεται πιο έξυπνο από εσάς, όταν τα προβλήματα ή τα μαθήματα που είχε για το σπίτι σας άφησαν παγωμένους και άφωνους;
Προσπαθήστε να λύσετε αυτά τα 8 απλά παζλ που τα παιδιά του δημοτικού σχολείου φαίνεται να είναι σε θέση να λύσουν οποιαδήποτε στιγμή. Παζλ 1.
Μια θέση πάρκινγκ
Παζλ 2. Οι τετραψήφιοι αριθμοί
Τα παιδιά του δημοτικού μπορούν να το λύσουν αυτό μέσα σε 5 με 10 λεπτά.
Οι εκπαιδευμένοι προγραμματιστές σε μια ώρα!
Παζλ 3. Μια αριθμητική πυραμίδα
Τα παιδιά της γ’ δημοτικού στη Σιγκαπούρη επιλύουν γρίφους και αριθμητικά παζλ όπως αυτό σε μερικά λεπτά.
Παζλ 4. Ένα κουτί με σοκολάτες
Αυτό είναι από ένα φύλλο εργασίας μαθηματικών ενός 12χρονου Αμερικάνου μαθητή. Υπάρχουν 50 καραμέλες σοκολάτας στο κουτί. 30 από αυτές έχουν γέμιση καραμέλας, 25 γέμιση καρύδας, 10 από αυτές έχουν διπλή γέμιση, καραμέλας και καρύδας, και οι υπόλοιπες είναι καραμέλες σοκολάτας χωρίς γέμιση. Ερώτηση: Ποιο διάγραμμα αντικατοπτρίζει σωστά το κουτί με τις σοκολάτες;
4
Παζλ 5. Προς τα που κινείται αυτό το λεωφορείο;
Παζλ 6. Πώς γίνεται αυτό;
Παζλ 7. Ο χαζός του χωριού
Οι επισκέπτες σε ένα γραφικό ορεινό χωριό συχνά διασκέδαζαν με τον χαζό του χωριού. Όταν του πρόσφεραν την επιλογή ανάμεσα σε ένα γυαλιστερό κέρμα 50 λεπτών και σε ένα τσαλακωμένο χαρτονόμισμα αξίας 5 ευρώ, θα επέλεγε πάντα τα 50 λεπτά. Το νόμισμα αξίζει δέκα φορές περισσότερο, αλλά γιατί ποτέ δεν το επέλεγε;
Παζλ 8. Βρείτε τον ποπό
Απαντήσεις
1. Η απάντηση είναι 87. Απλά γυρίστε την εικόνα ανάποδα στο κεφάλι σας.
2. Η απάντηση είναι 2581 = 2. Προσπαθήστε να μετρήσετε τον αριθμό των κύκλων σε κάθε τετραψήφιο αριθμό. Για παράδειγμα, το 6 έχει έναν κύκλο, το 8 έχει 2 και το 6889 έχει 6! Καταλάβατε;
3. Απάντηση: Δ = 1345, Ε = 2440. Οι κάτω αριθμοί συνδέονται με τους αριθμούς από πάνω. Αρχικά, προσθέστε τους αριθμούς στην κάτω γραμμή: 198 + 263 = 461. Τώρα βλέπετε ότι ο αριθμός που έχετε είναι μεγαλύτερος από τον από πάνω: 461> 446. Αφαιρέστε αυτούς τους αριθμούς: 461 – 446 = 15. Αν ελέγξετε την υπόλοιπη πυραμίδα, θα έχετε 15 σε κάθε περίπτωση. Ορίστε! Έτσι γίνεται.
4. Η απάντηση είναι το διάγραμμα Β. Είναι απλά μαθηματικά: Πόσες καραμέλες υπάρχουν στο κουτί; 30 – 10 = 20. Και πόσες καραμέλες καρύδας υπάρχουν; 25 – 10 = 15. Τώρα μπορείτε να μάθετε πόσες σκέτες καραμέλες σοκολάτας ήταν στο κουτί! 50 – (20 + 15 + 10) = 5.
5. Το λεωφορείο κινείται προς τα αριστερά, επειδή η πόρτα βρίσκεται στην άλλη πλευρά.
6. Για να το λύσετε αυτό, θα πρέπει να φανταστείτε τον αριθμό 29 στα ρωμαϊκά ψηφία. Με αυτόν τον τρόπο, θα μοιάζει με αυτό: XXIX. Τώρα απλώς βγάζετε το Ι και μένει το XXX, το οποίο, στο αραβικό σύστημα, σημαίνει 30.
7. Ο λεγόμενος χαζός του χωριού ήταν αρκετά έξυπνος για να συνειδητοποιήσει ότι εφ ‘όσον συνέχιζε να επιλέγει το κέρμα των 50 λεπτών, οι άνθρωποι θα συνέχιζαν να του προσφέρουν την επιλογή. Αν έπαιρνε μία φορά το χαρτονόμισμα των 5 ευρώ, η ροή των κερμάτων θα σταματούσε.
8. 9ο στην 7η σειρά.