Ελλάδα-Κίνα συμμαχία στον χώρο του αυτοκίνητου

 
Ελλάδα-Κίνα συμμαχία στον χώρο του αυτοκίνητου

Ενημερώθηκε: 12/10/17 - 12:52

Το συνολικό του πλάτος δεν ξεπερνά το ύψος ενός 8χρονου παιδιού, στοιχίζει όσο το πετρέλαιο θέρμανσης που θα χρειαστεί μια οικογένεια και μπορείτε να το φορτίσετε σε μια απλή πρίζα σούκο, με κόστος όσο να χρησιμοποιούσατε την ηλεκτρική σας σκούπα. Όταν κινείται θα στοιχίζει μόλις 1 ευρώ στα 100 χιλιόμετρα και είναι η πρώτη ελληνοκινεζική συμμαχία στον χώρο του αυτοκινήτου.

Κίνα

μπαταρίες

αγορά

Το «Ecocar» όπως ονομάζεται θα κατασκευάζεται στη με την ελληνική τεχνογνωσία να οδηγεί αυτό το μεγαλεπήβολο έργο. Το αμιγώς ηλεκτρικό διθέσιο αυτοκίνητο πόλης, με συσσωρευτές (), ελεγκτές και ηλεκτρικά υποσυστήματα ελληνικής τεχνογνωσίας, αναμένεται να κυκλοφορεί μαζικότερα στην ελληνική κι ευρωπαϊκή το 2018.

παραγγελιών

Παρότι έκανε το ντεμπούτο του μόλις τον περασμένο Σεπτέμβριο, στη διάρκεια της 82ης Διεθνούς 'Εκθεσης Θεσσαλονίκης, έχει ήδη "ανέλπιστο αριθμό ", αλλά και αρκετές πωλήσεις, που πραγματοποιήθηκαν πριν καν περάσει την έξοδο του διεθνούς εκθεσιακού και συνεδριακού της ΔΕΘ-Helexpo AE, για να βγει επισήμως στους δρόμους. ΄Ηδη έχουν ταξινομηθεί δύο μοντέλα του ελληνο-κινεζικού οχήματος, τα οποία έχουν αδειοδοτηθεί για κυκλοφορία στην Ελλάδα και την Ευρώπη.

Η διαδικασία έκδοσης των αδειών ανατέθηκε σε εταιρεία στο Λουξεμβούργο, γιατί όπως παρατηρεί o Γιώργος Καζαντζίδης, υπεύθυνος της εταιρίας Ecosun, που εμπλέκεται στη δημιουργία του από ελληνικής πλευράς, "γνωρίζαμε ότι αν απευθυνόμασταν στην Ελλάδα, για να βγάλουμε πρώτοι στη χώρα και την Ευρώπη τις εγκρίσεις, το όλο πράγμα δεν θα γινόταν έτσι απλά. Με την ευρωπαϊκή έγκριση μπορέσαμε και προχωρήσαμε πολύ πιο γρήγορα".

"Το Ecocar σίγουρα δεν θα βάλει ...φωτιά στην άσφαλτο, αλλά θα κάνεις τη δουλειά σου αξιοπρεπέστατα με αυτό, με χαμηλό κόστος και με φιλικότητα προς το περιβάλλον. Με μια μικρή εγκατάσταση φωτοβολταϊκών δε, μπορεί να γίνει εντελώς μηδενικό το κόστος λειτουργίας του" σημειώνει ο κ.Καζαντζίδης.