Η Τσέλσι, σε συνεργασία με τη Nike, την επίσημη χορηγό ένδυσης της ομάδας, παρουσίασε την τρίτη εμφάνιση της για την σεζόν 2018-19, εγκαίρως πριν τον πρώτο γύρο των ευρωπαϊκών υποχρεώσεων της.
Μπορεί με την πρώτη ματιά, να δείχνει μια όμορφη γαλάζια εμφάνιση, όμως αν κοιτάξει κανείς πιο προσεκτικά, θα διαπιστώσει πως υπάρχει μια εναέρια απεικόνιση του γηπέδο των "μπλε", το "Stamford Bridge" και της γύρω περιοχής.
Η νέα εμφάνιση της Τσέλσι, όμως, αποτελεί και μια απόλυτα πρωτοποριακή κίνηση στο παγκόσμιο ποδόσφαιρο όσον αφορά στην τεχνολογία, αφού η Nike φρόντισε ώστε ο κόσμος που θα βρίσκεται στο «Στάμφορντ Μπριτζ» να μπορεί ανά πάσα στιγμή να... συνδεθεί με τους παίκτες!
Style meets technology. Introducing our 2018/19 third kit, featuring NikeConnect!⚡️
Shop now:
*NikeConnect available in selected countries only.
— Chelsea FC (@ChelseaFC)
Ανοίγοντας από το κινητό την εφαρμογή της αθλητικής εταιρείας, οι οπαδοί θα μπορούν να εντοπίσουν μέσω του σήματος στη φανέλα των ποδοσφαιριστών, διαγωνισμούς και να κερδίζουν δώρα, σε μια προσπάθεια της ομάδας να φέρει ακόμα πιο κοντά τους οπαδούς με τον σύλλογο.