Το ηλεκτρονικό εμπόριο δείχνει να είναι το μεγάλο στοίχημα της Εθνικής Αναπτυξιακής Στρατηγικής 2021, καθώς αναμένεται να δοθούν κίνητρα για ανάληψη «ποιοτικών» επιχειρηματικών πρωτοβουλιών, προσανατολισμένων προς την «επιχειρηματικότητα ευκαιρίας».
Στόχος είναι η ίδρυση νέων επιχειρήσεων που θα έχουν υγίεις προοπτικές ανάπτυξης και δυνατότητα να ανοιχτούν περαιτέρω στο καταναλωτικό κοινό. Παράλληλα, με την ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου θα βρεθούν στο επίκεντρο τα ελληνικά προϊόντα που αναμένεται να κερδίσουν ακόμα περισσότερο έδαφος στο εξωτερικό.
Για αυτό το σκοπό θα υποστηριχθεί η ανάληψη επενδυτικού ρίσκου σε μη παραδοσιακούς τομείς επιχειρηματικότητας, από επιχειρηματικά σχήματα, τα οποία διαθέτουν επαρκή τεχνογνωσία που θα τους επιτρέψει να εισέλθουν σε αγορές του εξωτερικού, να διεισδύσουν σε εξειδικευμένες αγορές και ιδανικά να δημιουργήσουν νέες.
Η γενική γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή θα αναλάβει δράσεις για την διασφάλιση ενός ασφαλούς θεσμικού πλαισίου εκκίνησης και άσκησης της επιχειρηματικότητας σε όλα τα στάδια του κύκλου ζωής ενός επιχειρηματικού σχήματος.
Η στόχευση αυτή αναλύεται σε πέντε επί μέρους στόχους:
1. Λειτουργία Παρατηρητηρίου Επιχειρηματικότητας για την υποστήριξη κλαδικών-διαρθρωτικών πολιτικών.
2. Βελτίωση επιχειρηματικού περιβάλλοντος καθ' όλη τη διάρκεια του κύκλου ζωής μιας επιχείρησης
3. Συμβολή λιανικού εμπορίου στην ανάδειξη της εγχώριας παραγωγής και καινοτομίας.
4. Ενίσχυση της σχέσης του χονδρικού εμπορίου με την εγχώρια παραγωγή και καταπολέμηση αθέμιτων πρακτικών μέσω της προώθησης της διαφάνειας σε Β2Β συναλλαγές.
5. Προαγωγή της βιωσιμότητας (περιβαλλοντικής, περιφερειακής, αστικής) της εμπορικής δραστηριότητας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Ρίχνουν 500 εκατ. ευρώ στο σιδηροδρομικό δίκτυο
1 στους 10 Έλληνες ανέργους θα βρει δουλειά τους επόμενους μήνες