Την πολύμηνη αναμονή για εξετάσεις και επισκέψεις στα ιατρεία του ΕΦΚΑ στιγματίζει ο ανεξάρτητος βουλευτής, Νίκος Νικολόπουλος, υπογραμμίζοντας πως «η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Υγείας βρίσκεται ενώπιον μίας τραγικής και αναπόδραστης πραγματικότητας που πρέπει να σταματήσει να παριστάνει ότι... δεν υπάρχει, καθώς έτσι εκτίθενται όλο και περισσότερο στα μάτια των Ελλήνων πολιτών».
Ο Νίκος Νικολόπουλος φέρνει το θέμα στη Βουλή, με ερώτησή του προς το υπουργείο Υγείας και με αφορμή περιστατικό που συνέβη σε πολίτη της Πάτρας και το οποίο είδε το φως της δημοσιότητας. Σύμφωνα με αυτό, ο πολίτης απευθύνθηκε τον περασμένο Μάιο στον ΕΦΚΑ για την εξέταση δύο παιδιών, ηλικίας 6,5 και 11 ετών, από παιδοοδοντίατρο και το ραντεβού κλείστηκε για τις 19 Ιουλίου (δύο μήνες μετά). Όμως, την παραμονή της προγραμματισμένης εξέτασης, ο πολίτης ενημερώθηκε πως πρέπει να αναβάλλει το ραντεβού γιατί η γιατρός αντιμετώπιζε πρόβλημα με το χέρι της. Στην ευγενική ερώτηση του πολίτη «πότε θα μας δεχθείτε» η γιατρός του είπε «Πάρτε τηλέφωνο από Σεπτέμβρη και βλέπουμε»!
«Αυτά συμβαίνουν στον θαυμαστό κόσμο του ΕΦΚΑ και της ελληνικής δημόσιας υγείας» υπογραμμίζει ο κ. Νικολόπουλος, που προσθέτει με νόημα πως «είτε το υπουργείο πρέπει να εκδίδει και λίστα με τους... μήνες αναμονής στα ιατρεία, είτε πρέπει άμεσα να ελέγξει τις συνθήκες που επικρατούν και να προβεί σε προσλήψεις και αναδιοργάνωση των υπηρεσιών».
Με την ευκαιρία, ρωτάει επίσης εάν το ΕΦΚΑ Πάτρας διαθέτει μόνο μία παιδοοδοντίατρο.