Τους 119 ξεπέρασε ο αριθμός των νεκρών από τον εκτροχιασμό αμαξοστοιχίας νωρίς σήμερα το πρωί στο βόρειο κρατίδιο Ούταρ Πραντές της Ινδίας, σύμφωνα με νεότερο απολογισμό, ενώ ο αριθμός των τραυματιών φθάνει τους 150.
Οι επιχειρήσεις διάσωσης για τον εντοπισμό επιζώντων, παγιδευμένων στα κατεστραμμένα βαγόνια της υπερταχείας συνεχίζονται, αλλά οι αρχές εκφράζουν φόβους ότι ο αριθμός των νεκρών θα αυξηθεί.
Η υπερταχεία με 14 βαγόνια ταξίδευε μεταξύ της βορειοανατολικής πόλης Πάτνα και της πόλης Ιντόρε στην κεντρική Ινδία, όταν εκτροχιάστηκε στην περιοχή Πουχραγιάν, 65 χλμ. νότια της Καμπούρ, σύμφωνα με αξιωματούχους των σιδηροδρόμων. Το δυστύχημα σημειώθηκε νωρίς σήμερα το πρωί, όταν οι περισσότεροι από τους 500 επιβάτες κοιμόντουσαν, σύμφωνα με μαρτυρίες διασωθέντων.
Οι επιχειρήσεις διάσωσης μέσα στα κατεστραμμένα βαγόνια της υπεραταχείας είναι σε εξέλιξη.
Όλα τα νοσοκομεία της περιοχής έχουν τεθεί σε κόκκινο συναγερμό. Τριάντα ασθενοφόρα μεταφέρουν τραυματίες και όπου είναι δυνατόν δίνουν τις πρώτες βοήθειες.
«Συντετριμμένος για την απώλεια ζωών» δήλωσε μέσω Twitter ο πρωθυπουργός της Ινδίας Ναρέντρα Μόντι.
«Οι σκέψεις μου είναι στις οικογένειες των θυμάτων. Οι προσευχές στους τραυματίες σε αυτό το τραγικό σιδηροδρομικό δυστύχημα» πρόσθεσε ο Ινδός πρωθυπουργός.
Η πόλη Καμπούρ, περίπου 50 χλμ. νοτιοδυτικά της Λάκναου, της πρωτεύουσας του κρατιδίου, αποτελεί μεγάλο σιδηροδρομικό κόμβο καθώς από εκεί περνούν εκατοντάδες τρένα καθημερινά.
Περίπου 23 εκατομμύρια άνθρωποι μετακινούνται καθημερινά χρησιμοποιώντας το τεράστιο σιδηροδρομικό δίκτυο της χώρας, το τέταρτο σε μέγεθος παγκοσμίως.
Αν και παρουσιάζει μεγάλα κενά ασφαλείας, το δίκτυο αυτό παραμένει το κύριο μέσο μεταφοράς που επιτρέπει την κάλυψη μεγάλων αποστάσεων στη μεγάλη χώρα της νοτιοανατολικής Ασίας, παρά τον ανταγωνισμό των αεροπορικών εταιρών.
Τα σιδηροδρομικά δυστυχήματα είναι σύνηθες φαινόμενο στην Ινδία καθώς μεγάλο μέρος του εξοπλισμού των σιδηροδρόμων να είναι απαρχαιωμένο.
Σιδηροδρομικό δυστύχημα στο Ούταρ Πραντές τον Μάρτιο του 2015 στοίχισε τη ζωή 39 ανθρώπων και τον τραυματισμό 150.
Το σοβαρότερο δυστύχημα σημειώθηκε το 1981, όταν αμαξοστοιχία έπεσε σε ποτάμι προκαλώντας τον θάνατο 800 ανθρώπων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Γιατί δεν αφήσαν τον Ομπάμα να φάει πιτόγυρο;
Δ. Κουφοντίνας: Ο Γιωτόπουλος αντιπροσωπεύει την ηθική "κρεμάστε τον αδερφό μου γιατί ζαλίζομαι"
Πρωτοφανές: Είσαι ο ήρωας μου είπε ο πρόεδρος των Φιλιππίνων στον Βλαντίμιρ Πούτιν!