Ίσως να φαίνεται κάπως μακρινό αλλά όταν μια επιχείρηση είναι σωστή και σέβεται τους πελάτες της δεν έχει παρά να κάνει πλάνα για την επόμενη δεκαετία.
Από χθες 18 Νοεμβρίου και μέχρι τις 21 Νοεμβρίου γίνεται στις εγκαταστάσεις της Helexpo (Λ. Κηφισίας 39), το Πανελλήνιο Συνέδριο After Sales της Kosmocar A.E .
Από την όμιλο της εταιρίας (V.W, Audi, Skoda) το τριήμερο αυτό θα περάσουν τουλάχιστον 1.000 εργαζόμενοι για να παρακολουθήσουν ένα πολύ ενδιαφέρον σεμινάριο.
Μια γεύση πήραμε χθες το πρωί. Κατά την διάρκεια της δημοσιογραφικής παρουσίασης, ο Διευθυντής After Sales της Kosmocar, κος Οικονόμου ανέλυσε τις ενέργειες που έχει κάνει το συγκεκριμένο τμήμα τόσο κατά τη δύσκολη περίοδο της κρίσης, όσο και το τι πρόκειται να κάνει στα επόμενα χρόνια. Η Kosmocar προετοιμάζεται για να αντιμετωπίσει τα νέα δεδομένα της αγοράς. Βέβαια είναι κάπως υπερβολικά τα νούμερα που έδωσε ο κ. Οικονομου τουλάχιστον για την Ελλάδα. Στο θέμα της ηλεκτροκίνησης. Σε μια χώρα που η νομοθεσία «τιμωρεί» με φόρους πολυτελείας την ηλεκτροκίνηση δεν είναι δυνατόν να κάνει πρόβλεψη ότι το 2025 το 30% της αγοράς θα είναι από ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Στη Γερμανία η τη Δανία θα είναι. Αλλά εκεί οι κυβερνήσεις σέβονται το περιβάλλον και τους πολίτες. Στην Ελλάδα επιβραβεύουν τα αυτοκίνητα που είναι δεκαετίας και πάνω, επιβραβεύουν αυτά που ρυπαίνουν το περιβάλλον και απαλλάσσουν τους ιδιοκτήτες τους από τα τέλη κυκλοφορίας.
Ο κ. Οικονόμου αναφέρθηκε ακόμη στην αυτόνομη οδήγηση, αλλά και την ψηφιακή τεχνολογία που ήδη εφαρμόζεται.
Το συνέδριο After Sales της Kosmocar διοργανώνεται κάθε δύο χρόνια και συμμετέχουν εργαζόμενοι και στελέχη του Δικτύου service των VW, Audi και Skoda από όλη την Ελλάδα.
Η ελληνική εταιρεία ξεκίνησε να προετοιμάζει τα συνεργεία του επίσημου δικτύου για να αντιμετωπίσει το αύριο με κύριο στόχο την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών της.
Και πως θα το πετύχει;
Mε την ελαχιστοποίηση των εργατωρών, την πιο ασφαλή μετακίνηση των αυτοκινήτων ,με γνήσια ανταλλακτικά και φυσικά τη χρήση της σύγχρονης τεχνολογίας αλλά και την εξυπηρέτηση των πελατών της από μακριά.
Όπως όλοι ξέρετε τα σύγχρονα αυτοκίνητα έχουν τόσα πολλά συστήματα αποφυγής σύγκρουσης που μόνο από σύμπτωση μπορεί να γίνει ατύχημα. Αυτό σημαίνει ότι έχει μειωθεί υπερβολικά η δουλειά στα φαναρτζίδικα ενώ στόχος είναι να μειωθεί περισσότερο από το 40%.
Ο κ. Οικονόμου είπε ότι σε σχέση με τη Γερμανία το κόστος του συνεργείου για τον πελάτη είναι μειωμένο κατά 15%. Σήμερα τα γνήσια ανταλλακτικά είναι πιο φθηνά από 4-5% σε σχέση με την υπόλοιπη Ευρώπη. Η όλη προσπάθεια που κάνει η εταιρία είναι να υποστηριχθεί ο πελάτης αυτό το διάστημα που η κρίση έχει «πληγώσει» το 80% των κατοίκων της Ελλάδας.
Υπάρχουν τα οικονομικά πακέτα (Economy parts) για οχήματα ηλικίας 5 ετών και πάνω. Αντίστοιχα είναι και τα πακέτα συντήρησης. Αλλά και η επέκταση της εγγύησης μέχρι και το 10ο έτος ηλικίας του αυτοκινήτου.
Ακόμη ενδιαφέρον έχει ο τρόπος που ο πελάτης θα ενημερώνεται για την πορεία των σέρβις που έχει κάνει, για το τι πρόκειται να κάνει και για το πόσο θα πρέπει να πληρώσει. Όλα καταγράφονται ηλεκτρονικά και μπορεί κάθε πελάτης να ξέρει ακριβώς το τι θα πληρώσει χωρίς καν να επισκεφθεί το συνεργείο.
Με την τεχνολογία που θα διαθέτουν τα νέα μοντέλα των VW, Audi και Skoda πλέον ο κάτοχός τους θα μπορεί να κλείνει ένα ραντεβού για σέρβις, χωρίς να επικοινωνεί τηλεφωνικώς, να λαμβάνει την ανάλογη υποστήριξη εξ αποστάσεως, να ενημερώνεται άμεσα για πιθανές βλάβες του οχήματος, αλλά και να πραγματοποιεί αγορές.
Είναι ενθαρρυντικό ακόμη ότι και οι πελάτες ακολουθούν τη σύγχρονη τεχνολογία για την ενημέρωση τους. Ας μην ξεχνάμε ότι λόγω κρίσης αν ο μέσος όρος κτήσης ενός Ι.Χ ήταν 7,2 χρόνια, τώρα ανέβηκε στα 9 χρόνια. Αυτό σημαίνει ότι δεν είναι τόσο εύκολη- όσο ήταν- η απόκτηση σε πιο σύντομο χρονικό διάστημα καινούργιου αυτοκινήτου. Πάντως το after sales της Kosmocar δουλεύει σωστά και επεξεργάζεται λύσεις για τη σωστότερη αντιμετώπιση των προβλημάτων που τυχόν μπορεί να αντιμετωπίσουν οι πελάτες της.