Ο Αντώνης Κανάκης φέτος πήρε ένα μεγάλο ρίσκο και δικαιώθηκε πανηγυρικά.
Ο παρουσιαστής και παραγωγός αποφάσισε να μην επιλέξει κάποιο κανάλι για να βγάλει τις εκπομπές του ( και ), αλλά να τις προβάλλει διαδικτυακά μέσω του Youtube.
Εν μέσω καραντίνας λόγω του κοροναϊού σημείωσε νούμερα που θα τα ζήλευε το κάθε κανάλι, ενώ ούτε ο ίδιος δεν μπορεί να διανοηθεί την ανταπόκριση του τηλεοπτικού κοινού.
Σε πρόσφατη συνέντευξη που παραχώρησε στο περιοδικό «Τηλέραμα» μίλησε για το τηλεοπτικό του μέλλον, ξεκαθαρίζοντας ότι η διαδικτυακή δράση θα συνεχιστεί.
Διαβάστε απόσπασμα της συνέντευξης:
Τώρα που ολοκληρώσατε τη φετινή διαδικτυακή σας δράση, περίμενες τέτοια θετική ανταπόκριση, καθώς δεν είχατε «χτίσει» τέτοια σχέση με το κοινό και σκάσατε ξαφνικά στο Youtube.
«Αν και γνωρίζω καλά τη δυναμική των εκπομπών μας, δεν το περίμενα τόσο άμεσα, ακριβώς γιατί είχαμε τελείως παραμελημένα τα διαδικτυακά μας μέσα. Όταν πριν από δύο μήνες περίπου βγάλαμε το πρώτο δοκιμαστικό διαδικτυακό “Ράδιο Αρβύλα”, είχαμε μόλις 7.000 εγγεγραμμένους στο κανάλι μας στο Υoutube. Κι όμως, εκείνο το επεισόδιο σημείωσε σε μία εβδομάδα μισό εκατομμύριο views. Επίσης έχουμε επιχειρήσει κάτι τελείως καινούριο, το να παράγονται και να μεταδίδονται στο Youtube κανονικότατα εκπομπές που αποτελούν τηλεοπτικές παραγωγές, με ό,τι αυτό συνεπάγεται, και μάλιστα σε καθημερινή βάση, κάτι το οποίο πάει τελείως κόντρα στη φιλοσοφία του Youtube, που απαιτεί μικρής διάρκειας και χαλαρής συχνότητας βίντεο».
Είναι αλήθεια πως η επιστροφή σας διαδικτυακά σημείωσε μεγάλη επιτυχία. Γνωρίζω ότι σε πολλές περιπτώσεις ξεπέρασε σε θεάσεις τις αντίστοιχες τηλεοπτικές…
«Οφείλω να ομολογήσω πως με έχει αιφνιδιάσει ευχάριστα όλη αυτή η ιστορία με τις διαδικτυακές μας εκπομπές, σε όλα τα επίπεδα. Επίσης με έχει εντυπωσιάσει η διαπίστωση πόσοι άνθρωποι έχουν συνειδητά γυρίσει την πλάτη τους στην τηλεόραση, με δική της ευθύνη φυσικά. Έχουν αλλάξει πολύ τα πράγματα, αλλά ως συνήθως αυτοί που φαίνεται να συντονίζονται τελευταίοι με τα νέα δεδομένα είναι οι άμεσα ή έμμεσα εμπλεκόμενοι. Δεν νομίζω ότι ο γενικότερος μηχανισμός, κανάλια, διαφημιστική αγορά, Τύπος κ.λπ., έχει συντονιστεί με την πραγματικότητα, ότι το κοινό και ειδικά το λεγόμενο δυναμικό κοινό των 18-54 χρόνων παρακολουθεί πλέον τηλεοπτικό περιεχόμενο στο σύνολό του λιγότερο στην ελεύθερη τηλεόραση και περισσότερο σε διάφορες άλλες πλατφόρμες και μέσα».
Παρότι είναι νωρίς και όλα αλλάζουν, γνωρίζω πως ήδη σε έχουν πλησιάσει από τηλεοπτικούς σταθμούς. Το σκέφτεσαι… ή σκοπεύεις να δραστηριοποιηθείς περισσότερο και πιο μεθοδικά στο διαδίκτυο, το οποίο είναι φανερό ότι έχεις κερδίσει;
«Η αλήθεια είναι ότι η συνθήκη του διαδικτύου μάς έχει κερδίσει πολύ. Αυτός είναι και ο λόγος που η μόνη σίγουρη απόφαση που έχω πάρει μέχρι στιγμής είναι ότι αυτή τη φορά, ακόμα και όταν επιστρέψουμε στην τηλεόραση, θα συνεχίσουμε τη διαδικτυακή μας δράση».
Εκτός από την «Αρβύλα» σημαντική είναι και η παρουσία του «Βινυλίου». Θέλω να μου πεις τι να περιμένουμε από το «Βινύλιο»…
«Το αγαπημένο μου “Βινύλιο” είναι και παρόν και μέλλον. Η σημασία του υποκειμενικά αλλά και αντικειμενικά σε πολλές περιπτώσεις αποδείχτηκε και είναι ίσως μεγαλύτερη από του “Ράδιο Αρβύλα”. Σίγουρα διαφορετική. Το “Βινύλιο” έδειξε με το παραπάνω τα “δόντια” του και τα δείχνει και τώρα στο διαδίκτυο, μαζί με ένα ακόμα, απόλυτα επικοινωνιακό και άμεσο πρόσωπό του. Έχει πολλά πράγματα να δώσει στο μέλλον, είναι σίγουρο αυτό».