Για δεύτερη ημέρα σήμερα οι πελάτες σπεύδουν να πληρώσουν τους λογαριασμούς στα γραφεία της ΔΕΗ στο κέντρο της Αθήνας. Μάλιστα, αρκετοί από αυτούς που περιμένουν τη σειρά τους, έσπευσαν στο σημείο από τις 4:30 τα ξημερώματα προκειμένου να εξυπηρετηθούν όταν το κατάστημα ανοίξει.
Στην εκπομπή «Κοινωνία Ώρα MEGA μίλησε ο διευθυντής προγραμματισμού της ΔΕΗ, Παναγιώτης Σκάλκος για τα χθεσινά γεγονότα υποστηρίζοντας πως αυτά δεν είχαν σχέση με τον προγραμματισμό ή τους υπαλλήλους, αλλά με τη διαδικασία που έπρεπε να τηρείται από την είσοδο του καταστήματος και μετά και η οποία δεν τηρήθηκε.
«Έγινε ένα ποδοσφαιρικό ντου, χάθηκε οποιαδήποτε απόσταση», δήλωσε χαρακτηριστικά.
Σήμερα έχουν φροντίσει ώστε να υπάρχει περιπολικό μπροστά από το κατάστημα, το οποίο με ηχητικό σήμα θα ειδοποιεί τους πολίτες να κρατούν τις αποστάσεις ασφαλείας.
Αναφορικά με την γραμμή 11770, ο κ. Σκάλκος υποστήριξε πως «όπως σε όλες τις εταιρείες υπάρχει ένα κύμα προς την τηλεφωνική εξυπηρέτηση, έτσι και στη ΔΕΗ, οι υπάλληλοι είχαν αναλάβει να μαζέψουν τα τηλέφωνα των πελατών ώστε να τους καλέσουν σήμερα.
«Δε το δέχομαι ότι ήταν θέμα της ΔΕΗ, η ΔΕΗ είχε φροντίσει την παραμικρή λεπτομέρεια από την είσοδο του καταστήματος και μετά», συμπλήρωσε.