Δύο νέους σταθμούς θα αποκτήσει ο Προαστιακός

 
Δύο νέους σταθμούς θα αποκτήσει ο Προαστιακός

Ενημερώθηκε: 17/05/19 - 10:22

Δύο νέοι σταθμοί προγραμματίζεται για τον προαστιακό σιδηρόδρομο, στο πλαίσιο ενός συνολικότερου ανασχεδιασμού του συγκοινωνιακού χάρτη της Αθήνας.

Ο πρώτος σταθμός θα είναι στο Κρυονέρι και θα εξυπηρετεί τη γραμμή Αθήνα - Χαλκίδα και ο δεύτερος στον Γέρακα, στη γραμμή του αεροδρομίου. Για τον σταθμό Κρυονερίου έχει ολοκληρωθεί η μελέτη και ετοιμάζεται η δημοπράτηση ύψους περίπου 1 εκατ. ευρώ, με χρόνο ολοκλήρωσης σε 18 μήνες. Ο σταθμός του Γέρακα, από την άλλη, είχε προβλεφθεί να κατασκευαστεί από το 2004. Αποτέλεσμα είναι η κατασκευή του να χαρακτηρίζεται σχετικά εύκολη καθώς υπάρχει δυνατότητα να μετατοπιστούν οι γραμμές κατά την κατασκευή του σταθμού, διασφαλίζοντας την ταυτόχρονη απρόσκοπτη λειτουργία της σιδηροδρομικής γραμμής.

Στο μεταξύ, προγραμματίζεται και η υπογειοποίηση του σημερινού ανισόπεδου κόμβου στον Αγιο Στέφανο.

Τα παραπάνω ανακοινώθηκαν κατά τη διάρκεια του πρώτου ειδικού ηλεκτροκίνητου δρομολογίου μεταξύ Αθήνας και Θεσσαλονίκης, το οποίο πραγματοποιήθηκε χθες. Το δρομολόγιο με τις υψηλές ταχύτητες πραγματοποιήθηκε παρουσία του υπουργού Υποδομών Χρ. Σπίρτζη, του γενικού γραμματέα Μεταφορών Θ. Βούρδα καθώς και στελεχών όλων των σιδηροδρομικών εταιρειών (ΟΣΕ, ΤΡΑΙΝΟΣΕ κ.λπ.

Αναφερόμενος στην υπογειοποίηση των Σεπολίων, ο υπουργός Υποδομών Χρ. Σπίρτζης αποκάλυψε ότι έχει βρεθεί η τεχνική λύση για να λειτουργούν και οι δύο υφιστάμενες γραμμές καθ’ όλη τη διάρκεια των έργων, ώστε να αποφευχθούν καθυστερήσεις σε υπεραστικά και προαστιακά δρομολόγια κατά τη διάρκεια εκτέλεσης των εργασιών.

Για το έργο αναβάθμισης της υποδομής στο τμήμα ΣΚΑ - Οινόη διευκρινίστηκε ότι θα υπάρχει κατά τμήματα τετραπλή γραμμή για να εξυπηρετείται η αυξημένη κυκλοφορία εμπορικών και επιβατικών τρένων.

Ως προς την κακή εικόνα που εμφανίζει ο σταθμός Λαρίσης, στον οποίο σήμερα ούτε οι τουαλέτες δεν λειτουργούν, ο κ. Σπίρτζης ανέφερε ότι ολοκληρώθηκε η πρώτη φάση του έργου συντήρησης του σταθμού, που έτρεχε από το 2015. Το προσεχές καλοκαίρι δημοπρατείται η δεύτερη φάση του έργου, που περιλαμβάνει την ολοκλήρωση της κατασκευής των υπόλοιπων αποβαθρών και την υπόγεια σύνδεση με το μετρό.