Το τατουάζ (30/01): Η αγωνία και ο φόβος για την τύχη της Άννας και της Λήδας, έχει φτάσει τους πάντες στα όριά τους και οι συγκρούσεις μεταξύ τους είναι καθημερινό φαινόμενο.
Ο Θεοχάρης θέλει να πάει με τον Αλέξανδρο στο προκαθορισμένο σημείο για την παραλαβή οπτικού υλικού, ενώ ο τελευταίος επιμένει να ακολουθήσει ακριβώς τις οδηγίες των απαγωγέων. Όταν τελικά θα φτάσει στο σημείο, τον περιμένει μια μεγάλη έκπληξη. Στο μεταξύ, η Άννα κινδυνεύει από τον ένα απαγωγέα που την παρενοχλεί, σε αντίθεση με τον αρχηγό τους που δείχνει να την προστατεύει, -προς το παρόν-, στοχεύοντας αποκλειστικά στα λύτρα. Στο μεταξύ, η Λήδα έχει αρχίσει να κουράζεται και να βαριέται μέσα στο δωμάτιο, ενώ η Άννα προσπαθεί με κάθε τρόπο να την απασχολεί. Ο Ορφέας, ενώ συνεχίζει τις επαφές του με τη Χριστίνα, νιώθει τον θυμό του για την Ελένη να κορυφώνεται. Στη διάρκεια μιας τέτοιας κρίσης μπαίνει στο γραφείο του Φίλιππου και απειλεί να τον σκοτώσει αρπάζοντας ένα ψαλίδι που βρίσκεται στο γραφείο.
Αυτή τη φορά ο Φίλιππος περνά στην αντεπίθεση και κάνει μήνυση στον Ορφέα. Ο Ορφέας εκτός εαυτού πια, κατηγορεί την Ελένη για έκλυτο βίο κι αποφασίζει να την διασύρει στα δικαστήρια. Ο Σωκράτης φανερά σοκαρισμένος από την απώλεια, γυρνάει την πλάτη του στη μουσική, αλλά ο Νικόλας προσπαθεί να του αλλάξει γνώμη. Ο Αλέξανδρος και ο Τόνυ κάνουν μια αντρίκια εξήγηση μεταξύ τους και παρόλο που συμφωνούν, ο Αλέξανδρος κινεί τις διαδικασίες για τη συγκέντρωση χρημάτων από καλούς πελάτες του. Η Άννα ζει σε καθεστώς διαρκούς πανικού και κάνει μεγάλη προσπάθεια να κρύψει την πραγματικότητα από τη Λήδα, ενώ τα νεύρα της είναι σε οριακό σημείο. Η Μαργκώ δηλώνει παρούσα, αλλά είναι υπέρ της σκληρής διαπραγμάτευσης σχετικά με τα λύτρα. Η Όλγα ευχαριστεί τον Τόνυ για όσα κάνει για το παιδί της ενώ η αστυνομία πιάνει την άκρη του νήματος κι αρχίζει τη συλλογή στοιχείων. Η πρώτη βιντεοσκόπηση φτάνει στα χέρια του Αλέξανδρου και των υπόλοιπων σοκάρονται από την εικόνα που αντικρίζουν..