Ραγδαίες αλλαγές περιλαμβάνει το σχέδιο για τα τέλη κυκλοφορίας που θα πληρώσουν οι ιδιοκτήτες αυτοκινήτων το 2017.
Το αρχικό σχέδιο της Ειδικής Επτροπής του υπουργείου Οικονομικών απορρίπτεται, σύμφωνα με δημοσιεύματα, καθώς η επέκταση των με βάση τις εκπομπές CO2 σε οχήματα με 1η Άδεια από την 1η/1/2003 έβρισκε αντίθετους τόσο τους εισαγωγείς και τους εμπόρους όσο και στελέχη του οικονομικού επιτελείου γιατί εκτιμούσαν πως θα έχει τα αντίθετα από τα προσδοκώμενα αποτελέσματα.
Όπως αναφέρει το enikos.gr, οι νέες εντολές του υπ. Οικονομικών στην Ειδική Επιτροπή στοχεύουν στον περιορισμό της επέκτασης των Τελών Κυκλοφορίας με βάση τις εκπομπές CO2 σε αυτοκίνητα που έχουν κυκλοφορήσει για πρώτη φορά από την 1η/1/2007 αντί της 1ης/1/2003, περιορίζοντας τον αριθμό των ιδιοκτητών αυτοκινήτων που θα επηρεαστούν σε πάνω από 1 εκατ. από 3 εκατ. που περιελάμβανε το αρχικό σχέδιο.
Οι μεγάλοι χαμένοι – Ποιοί θα πληρώσουν παραπάνω
Σύμφωνα με παράγοντες της αγοράς αυτοκινήτου η επέκταση των Τελών Κυκλοφορίας σε αυτοκίνητα με 1η Άδεια Κυκλοφορίας από την 1η/1/2007 εγκυμονεί κινδύνους, γιατί τα αυτοκίνητα που παράγονταν τότε δεν ήταν και τόσο «καθαρά» σε σχέση με τα τωρινά, με αποτέλεσμα κάποιοι να δουν τα Τέλη Κυκλοφορίας του 2017 να ανέρχονται σε απίστευτα υψηλά επίπεδα ακόμη και αν πλήρωναν χαμηλά ποσά λόγω του κυβισμού του κινητήρα.
Ενδεικτικό είναι το παράδειγμα για αυτοκίνητο με 1η Άδεια Κυκλοφορίας το 2007 1,3 κυβικών. Τα Τέλη Κυκλοφορίας του 2016 ήταν μόλις 135 ευρώ ενώ με βάση τις εκπομπές ρύπων τα Τέλη Κυκλοφορίας του 2017 θα φτάσουν στα 426.3 ευρώ, που σημαίνει δηλαδή αύξηση ύψους 215,7%!
Ταυτόχρονα όμως εκτιμάται πως το σχέδιο για επέκταση των Τελών Κυκλοφορίας, με βάση τις εκπομπές CO2, θα φέρει καταιγίδα κατάθεσης πινακίδων και ακολούθως μεγάλη τρύπα στα έσοδα.
Και όλα αυτα ενώ ήδη στις εφορίες βρίσκονται κατατεθειμένες πάνω από 750.000 .
Έτσι θα πληρώνονται τα τέλη κυκλοφορίας ΙΧ με τον μήνα
Σχετικά θέματα:
Πηγή: