Τζένη Μπαλατσινού: Μια βραδιά μόδας και σινεμά με φιλανθρωπικό χαρακτήρα οργάνωσε η αγαπημένη παρουσιάστρια στην Θεσσαλνίκη, για να υποστηρίξει τον Σύλλογο Φίλων Καρκινοπαθών παιδιών, ΣΤΟΡΓΗ.
H παρουσιάστρια μέσα από την ιστοσελίδα της παρουσίασε το ντοκιμαντέρ-αφιέρωμα στη ζωή του Manolo Blahnik, "Manolo: The Boy Who Made Shoes For Lizards" και μέρος των εσόδων του event διατέθηκαν για τη στήριξη του έργου του Συλλόγου «ΣΤΟΡΓΗ». Η παρουσσίαση πραγματοποιήθηκε στον μεγαλοπρεπή χώρο του Porto Palace Hotel, το οποίο άνοιξε τις πόρτες του και φιλοξένησε το λαμπερό fashion crowd που συγκεντρώθηκε όχι μόνο για να γιορτάσει το εξαιρετικό ταλέντο ενός από τους πιο θρυλικούς σχεδιαστές της ιστορίας, Manolo Blahnik.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ: Εξώδικο της Μπαλατσινού κατά του περιοδικού «Υes»
Κομψά looks, ξεχωριστά outfits και υπέροχη ενέργεια γέμισε σιγά σιγά τηναίθουσα Grand Pietra Hall, η ένταση της μουσικής ανέβηκε, τα φώτα ελαφρώς χαμήλωσαν και τα πρώτα φλας άρχισαν να αστράφτουν.
Την βραδιά άνοιξε η Τζένη Μπαλατσινού και εμφανώς συγκινημένη έδωσε το λόγο στην ιδρύτρια και πρόεδρο του Συλλόγου ΣΤΟΡΓΗ κυρία Τίμη Μπακατσέλου, η οποία με τη σειρά της έκανε μια αναδρομή στο έργο του Συλλόγου ΣΤΟΡΓΗ και καλωσόρισε τους καλεσμένους.
Υπάρχει, αλήθεια, πιο μαγικός τρόπος να κορυφωθεί μια βραδιά μόδας και στιλ, από την παρουσία της πιο stylish σαμπάνιας; Η Moët & Chandon στήριξε αυτήν τη βραδιά μόδας, γιορτάζοντας τη μαγεία του στιλ. Παράλληλα, πιστή στην φιλανθρωπική της πρωτοβουλία, η Moet προέτρεψε όλους να κάνουν “toast for a cause” υψώνοντάς ένα ποτήρι Moët & Chandon προς τιμή του Συλλόγου ΣΤΟΡΓΗ και της πολύτιμης δράσης της στα καρκινοπαθή παιδιά. Η VOLVO παρουσίασε για πρώτη φορά στο κοινό το νέο VolvoXC40, την πρόταση της σουηδικής μάρκας στην κατηγορία των premium compact SUVs.
Η L'OREAL PROFESSIONEL εμπνευσμένη από το μοναδικό στυλ της ταινίας του Manolo Blahnik σε συνεργασία με την καλλιτεχνική ομάδα της Haute Coiffure Grecque υπό την καθοδήγηση της Μαρίας Δρεττάκη επιμελήθηκε το hairstyling των μοντέλων και παρουσίασε τα απόλυτα hair trends αυτής της σεζόν. Εντυπωσιακά looks, fashion-forward χτενίσματα και εκλεπτυσμένες πινελιές από κινηματογραφικά hairstyles είναι τα στοιχεία που εμπλούτισαν το μεγαλύτερο fashionmovieevent της χρονιάς.
Το μακιγιάζ των μοντέλων επιμελήθηκε η νέα ανατρεπτική μάρκα μακιγιάζ Urban Decay που υπερβαίνει τα όρια της ομορφιάς, συνδυάζοντας θηλυκότητα με δυναμισμό. Πρωταγωνιστές τα αναπάντεχα χρώματα, τα δυναμικά χείλη αλλά και τα εντυπωσιακά eyelooks που μπορεί κανείς να δημιουργήσει χάρη στην τεράστια συλλογή μακιγιάζ υψηλής απόδοσης, σε κάθε πιθανή απόχρωση.
H essie έδωσε τη δική της πινελιά στην εμφάνιση των μοντέλων αλλά και των λαμπερών καλεσμένων χαρίζοντάς τους ένα ανανεωμένο nailstyle που τράβηξε όλα τα βλέμματα. Μέσα από μια αναδρομή στα shoetrends που κυριαρχούσαν ανά δεκαετία, η NAK SHOES έφτασε στις τάσεις του «σήμερα», μέσα από την ανανεωμένη κολεξιόν της για τη σεζόν Spring/Summer 2018 κάνοντας ακόμα πιο έντονο τον fashion χαρακτήρα της βραδιάς.
Η Oxette τόνισε τον ξεχωριστό χαρακτήρα στα μοντέλα και τις εμφανίσεις τους με μοναδικά συλλεκτικά κοσμήματα που ταιριάζουν με το event αλλά και με νέες προτάσεις κοσμημάτων και ρολογιών από την καλοκαιρινή συλλογή sands of gold. Tα πολυκαταστήματα attica πλαισίωσαν το livebackstage με συλλογές ρούχων από τα πιο γνωστά brandsδίνοντας το στίγμα για τις νέες τάσεις της σεζόν.
Οι λαμπερές καλεσμένες είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά τα προϊόντα ντεμακιγιάζ SEPTONA Daily Clean τα οποία φρόντισαν για το ντεμακιγιάζ των μοντέλων και σίγουρα θα θελήσουν να τα εντάξουν και στη δική τους καθημερινή ρουτίνα περιποίησης.
H εταιρεία Fessa- Martha Grammenidou Oriental Carpets φρόντισε να δημιουργήσει την απαραίτητη ατμόσφαιρα στον χώρο, διακοσμώντας το lounge όπου πραγματοποιήθηκε η προβολή της ταινίας. H εταιρεία Zoniou αρωμάτισε τον χώρο με μοναδικά κεριά αφήνοντας μια αίσθηση πολυτέλειας. Τα Οπτικά Ζωγράφου ολοκλήρωσαν τα looks των μοντέλων με ιδιαίτερα γυαλιά. Η Aegean Airlines ανέλαβε την ευγενική χορηγία για τη μεταφορά των συντελεστών.