5 αστέρια στο Euro NCAP για το νέο SEAT Ateca

 
5 αστέρια στο Euro NCAP για το νέο SEAT Ateca

Ενημερώθηκε: 27/06/16 - 10:56

Του Πέρη Χαλάτση

Την υψηλότερη βαθμολογία στα πλαίσια του προγράμματος των πρόσφατων δοκιμών του Euro NCAP απέσπασε το πρώτο SUV της Seat, το Ateca.

Ο ανεξάρτητος οργανισμός δοκιμών πρόσκρουσης Euro NCAP έχει αυξήσει τον αριθμό των δοκιμών που τα οχήματα πρέπει να εκτελούν κατά τις δοκιμές και έχει θέσει αυστηρότερα πρότυπα για την αξιολόγηση των νέων μοντέλων.

Η αξιολόγηση έγινε σε κάθε μία από τις επιμέρους κατηγορίες που περιλαμβάνονται στις δοκιμές του Euro NCAP.

Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε σε αυτές της ασφάλειας ενηλίκων επιβατών και προστασίας παιδιών καθώς και σε αυτές της προστασίας πεζών και συστημάτων υποστήριξης του οδηγού.

Το Ateca είναι το πρώτο μοντέλο της μελλοντικής, επιθετικής, προϊοντικής πολιτικής της SEAT, που σταδιακά θα ολοκληρωθεί εντός των επόμενων 18 μηνών, με τέσσερα συνολικά νέα μοντέλα που περιλαμβάνουν και ένα ακόμα μικρότερο crossover στα τέλη του 2017.

Η επιτυχία του SEAT Ateca στο πρόγραμμα των δοκιμών πρόσκρουσης οφείλεται στα εξελιγμένα συστήματα ασφαλείας που διαθέτει, που ανήκουν στον βασικό εξοπλισμό του μοντέλου και τα οποία αποδείχθηκαν ιδιαίτερα αποτελεσματικά. Το νέο μοντέλο, το οποίο έχει εξ ολοκλήρου σχεδιαστεί στη Βαρκελώνη, διαθέτει το σύστημα φρεναρίσματος ανάγκης Front Assist με αναγνώριση πεζών για οδήγηση μέσα στην πόλη ή τον αυτοκινητόδρομο, το οποίο αξιολογείται θετικά από το Euro NCAP από την φετινή χρονιά. Επιπλέον το πρόγραμμα δοκιμών ασφάλειας αξιολογεί και το σύστημα διατήρησης λωρίδας κυκλοφορίας Lane Assist, που είναι διαθέσιμο σε όλη τη γκάμα του Ateca.

Το νέο SUV της SEAT, ο τρίτος πυλώνας της μάρκας δίπλα στο Ibiza και το Leon, είναι εξοπλισμένο με επτά αερόσακους στο βασικό του εξοπλισμό, συμπεριλαμβανομένου του αερόσακου γονάτου οδηγού, καθώς και ζώνες ασφαλείας με προεντατήρες και περιοριστή φορτίου στα εμπρός και πίσω καθίσματα.

Το Ateca, το μοντέλο που αντιπροσωπεύει το ντεμπούτο της SEAT σε μία από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες κατηγορίες στην αγορά αυτοκινήτου, διαθέτει και άλλα εξαιρετικά συστήματα ασφαλείας, όπως το σύστημα Isofix και Top Tether, υποβοήθηση μεγάλης σκάλας φώτων, ανιχνευτή τυφλού σημείου, σύστημα ανίχνευσης κίνησης στο πίσω μέρος, κάμερα 360ο, ανιχνευτή κούρασης, οπτική προειδοποίηση ζωνών στις πίσω θέσεις.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ

KADJAR : Το πρώτο Crossover της Renault- Δοκιμή επί ελληνικού εδάφους

Δείτε πότε ρυπαίνει την ατμόσφαιρα το αυτοκίνητό σας

Από την Αθήνα στο Τόκιο με Honda Supra-X 125 Helmin (Photo)