Τηλεθέαση (06/02): Πόσο πιο χαμηλά μπορεί να πέσει το Survivor;
Αυτό είναι το ερώτημα που γυρίζει στο μυαλό των στελεχών του ΣΚΑΙ, αφού το reality επιβίωσης ξεκίνησε με μεγάλες προσδοκίες για το κανάλι του Φαλήρου, αλλά από την πρώτη κιόλας εβδομάδα προβολής κατέληξε σε τραγωδία.
Τα νούμερα τηλεθέασης κάθε μέρα είναι και πιο χαμηλά και τίποτα μέχρι στιγμής δεν προμηνύει ανάκαμψη. Οι ελληνοτουρκικές μάχες δεν συγκινούν το τηλεοπτικό κοινό και οι επιλογές του αποδεικνύονται πέρα για πέρα λανθασμένες. Μπορεί ο Τούρκος παραγωγός να είχε στο μυαλό του τόσο τα νούμερα του Survivor 1, όσο και την επιτυχία στην Τουρκία για διαδοχικές σεζόν, δεν υπολόγισε όμως το πιο απαιτητικό τηλεοπτικό κοινό που ζητάει συνεχώς το κάτι παραπάνω.
Φέτος αποφασίστηκε στο παιχνίδι να μην μπουν celebrities. Μια επιλογή που αφενός μείωνε το κόστος αφετέρου έστελνε ένα μήνυμα στα πρόσωπα της σόουμπιζ που πολλοί από αυτούς ζητούσαν λαγούς με πετραχήλια για να ταξιδέψουν στον Άγιο Δομίνικο. Με λίγα λόγια ο Τούρκος παραγωγός ήθελε να δείξει με την στάση του ότι η τηλεθέαση δεν έρχεται από τα πρόσωπα του καλλιτεχνικού χώρου και του αθλητισμού, αλλά από τις δικές του ιδέες. Βέβαια μέχρι τώρα έχει διαψευστεί περίτρανα, αφού το τηλεοπτικό κοινό έχει γυρίσει την πλάτη στο .
Εκτός από την πρεμιέρα η υπόλοιπη εβδομάδα ήταν καταστροφική. Την Τετάρτη που πέρασε το Survivor ήρθε για ακόμη μια φορά τελευταίο και καταϊδρωμένο. Στο σύνολο έκανε 14,8%, ενώ στο δυναμικό κοινό 15%. Την ίδια ώρα το Master Chef έκανε 20,1% στο σύνολο και 26,1% στο δυναμικό κοινό, ενώ «απογειώθηκε» στο 26,7% στο σύνολο και 22,5% στο δυναμικό κοινό. Εξαιρετικές επιδόσεις και για την «» με 21,1% στο σύνολο και 21,2% στο δυναμικό κοινό.
Πόσο πιο χαμηλά λοιπόν μπορεί να πέσει το Survivor;