Τηλεθέαση (05/02): Μεγάλες είναι οι προσδοκίες των ανθρώπων του ΣΚΑΙ για το Survivor.
Όλο το πρόγραμμα του δεύτερου μισού της σεζόν έχει στηριχτεί στο reality επιβίωσης και γι’ αυτό άλλωστε ήρθαν τα πάνω κάτω στο πρόγραμμα του καναλιού του Φαλήρου. Φέτος ο Τούρκος παραγωγός πήγε με διαφορετική συνταγή ώστε το φετινό παιχνίδι να μην θυμίζει σε τίποτα τα προηγούμενα. Έτσι έστησε μια ελληνοτουρκική μάχη, βγάζοντας εντελώς από το παιχνίδι τους celebrities προβάλλοντάς το παράλληλα σε Ελλάδα και Τουρκία.
Στην πρεμιέρα τα νούμερα ήταν συμπαθητικά, χωρίς όμως να θυμίζουν τις παλιές καλές εποχές του με τα 40ρια και τα 50ρια που σημείωνε σε καθημερινή βάση. Την δεύτερη μέρα προβολής σημειώθηκε πτώση, αλλά όχι μεγάλη και την τρίτη ήρθε η κατάρρευση με το πανάκριβο reality επιβίωσης να μένει στην τρίτη θέση της τηλεθέασης της Prime Time.
Πιο συγκεκριμένα την Δευτέρα που πέρασε το στο γενικό σύνολο έκανε 15,2%, την ώρα που «πέταξε» στο 23,3% και το Masterchef συγκέντρωσε ποσοστό 18,4%. Κατάρρευση όμως σημειώθηκε και στο δυναμικό κοινό. Οι άνθρωποι του ΣΚΑΙ λογικά δεν θα πίστευαν στα μάτια τους βλέποντας το πολλά υποσχόμενο πρόγραμμά τους να κάνει μόλις 14,4% την ώρα που το Τατουάζ έκανε 21,2% και το Masterchef 24,8%.
Φυσικά τα νούμερα έχουν φέρει προβληματισμό τόσο στα στελέχη του καναλιού του Φαλήρου, όσο και στον Τούρκο παραγωγό. Το Survivor μόλις ξεκίνησε και δεν φέρνει νούμερα, ενώ αλλαγές ακόμη στο παιχνίδι δεν μπορούν να γίνουν, αφού βρισκόμαστε στην πρώτη εβδομάδα προβολής. Πάντως αν αυτή η κατάσταση συνεχιστεί δύσκολα θα ανανεωθεί η συνεργασία με τον Ατζούν Ιλιτζαλί για την νέα σεζόν.