To lockdown απογείωσε το ERTFLIX

 
To lockdown απογείωσε το ERTFLIX

Ενημερώθηκε: 06/01/21 - 14:35

Ένα γράφημα με τα στατιστικά στοιχεία τηλεθέασης του τελευταίου εξαμήνου δείχνει ποια ήταν η πραγματικά απροσδόκητη τηλεοπτική έκπληξη της χρονιάς που έφυγε. Και αυτή δεν είναι άλλη από τη νέα ψηφιακή πλατφόρμα της ΕΡΤ που ειδικά τους τελευταίους μήνες έχει κατά κυριολεξία απογειωθεί.

ERTFLIX

Μοιάζει απίστευτο ακόμη και για τους ανθρώπους που τη διαχειρίζονται, αλλά βάσει των επίσημων στοιχείων που μετρούν την επισκεψιμότητα, το μόνο τον Δεκέμβριο δέχθηκε περισσότερες από 6,3 εκατομμύρια επισκέψεις και αθροιστικά από τον Ιούνιο περισσότερες από 23 εκατομμύρια! Γεγονός που την αναδεικνύει πλέον στην δημοφιλέστερη εγχώρια ψηφιακή πλατφόρμα που παρέχει δωρεάν ταινίες, σειρές και γενικότερα βίντεο on demand.

Αν κάτι ωστόσο έχει ξεπεράσει ακόμη και τις πλέον αισιόδοξες προβλέψεις των ανθρώπων της ΕΡΤ είναι η τεράστια αυξητική τάση που παρουσιάζει το ERTFLIX ειδικά τους τελευταίους μήνες. Από το Αύγουστο μέχρι σήμερα οι τηλεθεατές που την επισκέπτονται καθημερινά μέσω υπολογιστή, τάμπλετ ή κινητού έχουν υπερδιπλασιασθεί, ενώ ακόμη πιο εντυπωσιακή είναι η αύξηση που παρουσιάζει το ERTFLIX σε όσους βλέπουν καθημερινά την πλατφόρμα μέσα από τις τηλεοράσεις τους. Από 725.818 σπίτια που την επισκέφθηκαν το Σεπτέμβριο, τον Δεκέμβριο περισσότερα από 2,3 εκατομμύρια τηλεθεατές πάτησαν το κόκκινο κουμπί για να δουν κάποια ταινία, σειρά, ντοκιμαντέρ ή την αγαπημένη τους εκπομπή στην ΕΡΤ.

Καθοριστικό ρόλο στην απογείωση του ERTFLIX -πέραν ασφαλώς του lock down– έχουν διαδραματίσει οι τρεις νέες σειρές της ΕΡΤ («Χαιρέτα μου τον Πλάτανο», «Τα Καλύτερα μας Χρόνια», «Η Τούρτα της Μαμάς») που χιλιάδες τηλεθεατές τις παρακολουθούν μετά την πρώτη μετάδοσή τους στην ΕΡΤ και στο χρόνο που εκείνοι επιθυμούν. Δεκάδες χιλιάδες θεάσεις έχουν, όμως, και τα αθλητικά γεγονότα, όπως η Formula 1 και το πρωτάθλημα της Α1 Μπάσκετ που έχει εξασφαλίσει κατ’ αποκλειστικότητα η ΕΡΤ, μεταδίδοντας παράλληλα απευθείας όλους τους αγώνες όχι μόνον στην ΕΡΤ3 αλλά και στα κανάλια του ERTSports που μεταδίδονται πλέον από το ERTFLIX.

Τα αναλυτικά στοιχεία είναι εξίσου εντυπωσιακά και όσον αφορά στο ποσοστό των τηλεθεατών που επιστρέφουν στο ERTFLIX και το προτιμούν από άλλες πλατφόρμες για να παρακολουθήσουν ταινίες, ξένες σειρές, ντοκιμαντέρ, παιδικά προγράμματα κ.ά. Τον Δεκέμβριο το ποσοστό επιστροφής έφτασε στο 45% των συνολικών χρηστών που σημαίνει απλά ότι για 1 στους 2 τηλεθεατές το ERTFLIX έχει γίνει πια αγαπημένη καθημερινή συνήθεια. Κάτι που χαροποιεί ιδιαιτέρως τους ανθρώπους της ΕΡΤ καθώς επιβεβαιώνει την προσπάθεια που γίνεται για την διαρκή ανανέωση του περιεχομένου της πλατφόρμας, αλλά και την ανάλογη των τεχνικών της ΕΡΤ για την διαρκή βελτίωση στην ευκολία της πρόσβασης από κάθε συσκευή (υπολογιστή, κινητό, ταμπλέτα και έξυπνες τηλεοράσεις).