Η «κότα με τα χρυσά αυγά» απεδείχθη το Survivor για τον ΣΚΑΪ με το τηλεοπτικό κοινό να στήνεται στους δέκτες και να στέλνει σωρηδόν μηνύματα με τον σταθμό να σημειώνει τρελά κέρδη.
Όπως αναφέρει η εφημερίδα «Πρώτο Θέμα» τα συνολικά του έφτασαν τα 24 εκ. ευρώ, με το κόστος να βρίσκεται στα 18,5 εκ. .
Για να αντιληφθεί κανείς την επιτυχία του Survivor, είναι πως το 1 δευτερόλεπτο του χρόνου κόστιζε 300 ευρώ με τον ελάχιστο χρόνο που μπορούσε να διατεθεί να ήταν τα 22 δευτερόλεπτα. Αυτό μεταφράζεται σε 6.600 ευρώ έσοδα μινιμουμ ανά διαφημιστικό.
Τα συγκεκριμένα έσοδα πήγαιναν στα του ΣΚΑΪ, εκτός από αυτά που αφορούν όλους όσους επέλεξαν την τοποθέτηση προϊόντων, καθώς τότε τα χρήματα πήγαιναν στην εταιρεία .
Τα στις που στάλθηκαν ξεπερνούν κάθε φαντασία καθώς στον μόνο υπήρξαν 560.000 γραπτά μηνύματα με τον να παίρνει το 64% και τον το 36%.
Κοντά στα 370.000 ήταν τα μηνύματα που στάλθηκαν την βραδιά του και κοντά σ΄ αυτό το νούμερο ήταν και η 24ωρη ψηφοφορία για την. Από εκεί και πέρα ο μέσος όρος μηνυμάτων για την ήταν 100.000 με 120.000 ανά επεισόδιο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Διάσημος ηθοποιός πέθανε σε ηλικία 39 ετών