ΟΙ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ: Η Ελλάδα της κρίσης, μια χαρισματική αγελάδα και δύο παλιές ταινίες(ΒΙΝΤΕΟ)

 
ΟΙ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ: Η Ελλάδα της κρίσης, μια χαρισματική αγελάδα και δύο παλιές ταινίες

Ενημερώθηκε: 11/08/16 - 18:51

Η κινηματογραφική εβδομάδα του 15αύγουστου έρχεται με οκτώ ταινίες τελείως διαφορετικές μεταξύ τους, που θα ικανοποιήσουν όλα τα γούστα. Ξεχωρίζουμε μια υπέροχη και εκφραστική αγελάδα, το "Ερωτας αλά Καταλανικά", συνέχεια του "Ερωτας αλά Ισπανικά" και τον Ζαν Λουί Τρεντινιάν από τα παλιά.

Ραντεβού στην Ελλάδα
Γερμανική (αντι )μνημονιακή κωμωδία με ελληνικό άρωμα. Η χρεωκοπημένη Ελλάδα, ένα δάνειο από γερμανική τράπεζα, ένας ανύπαρκτος σταθμός ηλεκτρικής ενέργειας στο νησί Παλλαδίκι με τους ...τρελούς κατοίκους του, μια παραλία μήλο της έριδος (και αιτία κέρδους ) και ένας Γερμανός τραπεζίτης σε «αποστολή» που φτάνει να αναθεωρεί την ίδια του τη ζωή. Τελικά τι μετράει πιο πολύ σε αυτόν τον μάταιο κόσμο, τα λεφτά ή οι άνθρωποι;


Ο Ιδιωτικός Βίος του Μάξουελ Σιμ
Διασκεδαστικό γαλλικό road movie από βιβλίο του Τζόναθαν Κόου. Ο Μάξουελ Σιμ έχει πιάσει πάτο! Ο πατέρας του τον έχει αποκληρώσει, η γυναίκα του τον χώρισε, με την κόρη του δεν μπορεί να συννενοηθεί, ενώ συνειδητοποιεί ότι παρόλο που έχει 47 φίλους στο Facebook, δεν έχει κανέναν με τον οποίο μπορεί να μοιραστεί το πρόβλημα του.
Κάπου εκεί, δέχεται μια επαγγελματική πρόταση, να γίνει πωλητής και να πρέπει να οδηγήσει κατά μήκος όλη τη νότια Γαλλία. Με καλή πρόθεση, ανοικτό μυαλό και μια φιλική φωνή στο GPS του αυτοκινήτου, το ταξίδι του Μάξουελ σύντομα θα πάρει μια λάθος στροφή, όχι μόνο αυτή του δρόμου, αλλά και της δικής του προσωπικής «οδύσσειας».

Από Μακριά
Δράμα του σκηνοθέτη από τη Βενεζουέλα Λορέντζο Βίγκας που κέρδισε το Χρυσό Λέοντα στο 72ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Βενετίας. O ήρωας της ταινίας προσελκύει νεαρούς άντρες στο διαμέρισμα του και, με αντάλλαγμα χρήματα, ζητά από αυτούς να τους κοιτά δίχως να τους αγγίζει. Από μακριά. Η ταινία, που ξετυλίγεται σαν ψυχολογικό θρίλερ, ιχνηλατεί τις συμπεριφορές των πολύπλοκων χαρακτήρων της. Η απόσταση –ψυχολογική ή κοινωνική– και το πώς αυτή μπορεί απροσδόκητα να εκμηδενιστεί με τρόπο επώδυνα βίαιο, βρίσκεται στο κέντρο του φιλμ που χτίζεται δίχως να απλουστεύει τους χαρακτήρες ή να καθοδηγεί τους θεατές του, καλύπτοντας κάθε απόχρωση της ανθρώπινης συμπεριφοράς.

Έρωτας αλά Καταλανικά
Η συνέχεια της εμπορικά επιτυχημένης κωμωδίας «Έρωτας Αλά Ισπανικά». Ο Ράφα και η Αμάγια έχουν χωρίσει και η Αμάγια έχει ένα νέο φίλο, τον Καταλανό Πάου. Τρομοκρατημένος πως η κόρη του θα παντρευτεί έναν ξένο και μάλιστα έναν Καταλανό, ο Κόλντο ταξιδεύει για πρώτη φορά έξω από την Χώρα των Βάσκων για να βρει τον Ράφα και μαζί να σαμποτάρουν τον επικείμενο γάμο της Αμάγια με τον Πάου. Απέναντι στον Καταλανό μνηστήρα της Αμάγια, ο Ράφα θα κάνει ό,τι χρειαστεί: ακόμα και να προσποιηθεί πως είναι Καταλανός... Αυτή θα είναι και η τελευταία ευκαιρία του Ράφα να μην χάσει για πάντα το κορίτσι που αγαπά.

Χωρίς Παιδιά
Αργεντίνικη ρομαντική κομεντί. Ο Γκαμπριέλ χώρισε πριν από τέσσερα χρόνια. Από τότε η Σόφια, η οκτάχρονη κόρη του είναι το κέντρο της ζωής του. Κατηγορηματικά αντίθετος σε οποιοδήποτε φλερτ ή νέο έρωτα, χαρίζει όλη του την ενέργειά στην κόρη και τη δουλειά του. Μέχρι τη στιγμή που στην ζωή του θα μπει η Βίκυ μια όμορφη, ανεξάρτητη και γεμάτη αυτοπεποίθηση γυναίκα που στην πρώτη τους συνάντηση, και χωρίς να ξέρει τίποτα για τη ζωή του, του παραθέτει τον μοναδικό της όρο σε οποιαδήποτε νέα γνωριμία: δεν θα κάνει ποτέ σχέση με κάποιον που έχει παιδιά. Πριν καν το καταλάβει, ο Γκαμπριέλ της αποκρύπτει ότι είναι πατέρας, ξεκινώντας ένα καθημερινό «μαρτύριο» ψεμάτων και ελιγμών προκειμένου να μην τη χάσει από τη ζωή του.

Μια Αγελάδα στο Παρίσι
Γαλλική κοινωνική κωμωδία. Ένα αναπάντεχο, διασκεδαστικό και τρυφερό ταξίδι στη Γαλλία του σήμερα με συνοδοιπόρους έναν καλόψυχο αγρότη και την εκφραστική του αγελάδα. μια βαθιά ανθρώπινη ιστορία μέσα από φαινομενικά ανάλαφρες καταστάσεις που συμπυκνώνουν εύστοχα επίκαιρα και διαχρονικά μηνύματα για τη διαφορετικότητα, την αποδοχή, τη μοναξιά, την αγάπη και την αλληλεγγύη.

Το Θαύμα του Μαρσελίνο
Συγκινητική ισπανική δραμεντί του 1956. Σε μια επαρχιακή πόλη της Ισπανίας, λίγο μετά την εκδίωξη των Γάλλων κατακτητών, ένα σχεδόν κατεστραμμένο κάστρο του Μεσαίωνα παραχωρείται από τον Δήμαρχο της περιοχής σε τρεις μοναχούς, οι οποίοι το ανοικοδομούν με τη βοήθεια των πιστών. Μια μέρα ο φύλακας βρίσκει στην πόρτα του Μοναστηριού ένα μωρό. Η παρουσία του γίνεται για τους μοναχούς μια ευχάριστη έκπληξη έτσι το βαφτίζουν Μαρσελίνο –προς τιμήν του Αγίου που γιόρταζε εκείνη τη μέρα. Το παιδί αποσπά το χρόνο τους σε σημείο που πολλές από τις αρμοδιότητές τους μπαίνουν σε δεύτερη μοίρα. Ψάχνουν για τους γονείς τους ή για μια θετή οικογένεια, μα στο τέλος αναγκάζονται –με κρυφή χαρά- να κρατήσουν το παιδί και να το μεγαλώσουν.

The Man Who Lies
Πολεμικό δράμα του Αλέν Ρομπ-Γκριγέ με τον Ζαν-Λουί Τρεντινιάν.Ένας άνθρωπος με κουστούμι έρχεται από το δάσος στην πόλη και διηγείται στους ανθρώπους που συναντάει την ιστορία του. Κάθε φορά η ιστορία του ηχεί διαφορετικά, ενώ οι πρωταγωνιστές της ιστορίας του με την κάθε επανάληψή της αλλάζουν συμπεριφορά και χαρακτήρα. Πρωταγωνιστής της ιστορίας του μυστηριώδους άνδρα είναι ο Ζαν, ένας τοπικός ήρωας, αντάρτης της Αντίστασης, που τιμάται πολύ από τους κατοίκους της πόλης. Ο άνδρας με το κουστούμι, που αυτοαποκαλείται Μπορίς, ή «Ουκρανός», ή και Ζαν, καταλήγει στο κάστρο όπου ζει η οικογένεια του πραγματικού Ζαν, περιπλανάται στους διαδρόμους του κάστρου και συνομιλεί με τους παράξενους κατοίκους του...