Δεν είναι η πρώτη φορά που η Έλενα Ακρίτα προβαίνει σε αναρτήσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης χωρίς να τις έχει «ζυγιάσει» όσο θα έπρεπε, δεδομένου τόσο της θέσης της στον δημόσιο βίο όσο και της δημοσιογραφικής της ιδιότητας.
Σε πρόσφατη ανάρτησή της χαρακτήρισε ως «αποτρόπαιο δείγμα μισαναπηρισμού» τη δημοσιοποίηση στιγμιοτύπου στη Λαμία, όταν μαθητής με αναπηρίας σηκώθηκε, βοηθούμενος, από το αμαξίδιό του για να παρελάσει. «Γιατί όλοι οι άνθρωποι είναι ίσοι αλλά μερικοί είναι πιο ίσοι από τους άλλους. Ένα ΑμεΑ άτομο "υστερεί" σύμφωνα με τους άγραφους νόμους μιας ρατσιστικής, κακοποιητικής κοινωνίας», έγραψε ανάμεσα σε άλλα η βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ.
Η απάντηση ήρθε από την καθηγήτρια και υπεύθυνη της παρέλασης στη Λαμία, η οποία σημείωσε ότι το παιδί «είχε έντονη επιθυμία να περάσει στην παρέλαση και να περπατήσει». «Απορώ πώς κάνετε κριτική ενώ δεν γνωρίζετε το ίδιο το παιδί, τις ανάγκες του, τις επιθυμίες του, το πλαίσιο στο οποίο μεγαλώνει. Σας πληροφορώ ως υπεύθυνη της παρέλασης ότι είχε έντονη επιθυμία το παιδί να περάσει στην παρέλαση αλλά και να περπατήσει. Εγώ ως γυμνάστρια οφείλω να σέβομαι τις επιθυμίες των μαθητών μου και τον τρόπο που θέλουν να αυτοπροσδιορίζονται» έγραψε χαρακτηριστικά η εκπαιδευτικός.
Η ανάρτηση Ακρίτα
H ανάρτηση της Έλενας Ακρίτας για τον μαθητή από τη Λαμία είχε ως εξής:
Με ρίγη εθνικής συνείδησης υποδέχτηκαν έντυπα και ιστοσελίδες το περιστατικό με ΑμεΑ μαθητή που σηκώθηκε από το αναπηρικό αμαξίδιο και περπάτησε υποβασταζόμενος στην παρέλαση.
Ένα αποτρόπαιο δείγμα μισαναπηρισμού όπου ο «αρτιμελής» είναι ανώτερος από τον «ανάπηρο».
Γιατί όλοι οι άνθρωποι είναι ίσοι αλλά μερικοί είναι πιο ίσοι από τους άλλους. Ένα ΑμεΑ άτομο «υστερεί» σύμφωνα με τους άγραφους νόμους μιας ρατσιστικής, κακοποιητικης κοινωνίας.
Θα περιμένουμε την επόμενη χρονιά τους εναπομείναντες ανάπηρους πολέμου, τους ήρωες που παρελαύνουν με αμαξίδια, να σηκωθούν και να περπατήσουν.
Ο ρατσισμός κρύβεται στις λεπτομέρειες. Εδώ, σε μια πράξη που αποθεώνεται για όλους τους λάθος λόγους.
Τους τραγικά λάθος λόγους.
Δείτε το βίντεο με τον μαθητή:
Πηγή:tomanifesto.gr