«Χυδαιότητα, εξουσιομανία, υστερία», είναι μερικά από τα χαρακτηριστικά που απέδωσε στην προσωπικότητα του Πέτρου Φιλιππίδη η ηθοποιός Εβελίνα Παπούλια στην κατάθεσή της ενώπιον του ΜΟΔ που δικάζει τον θιασάρχη για σεξουαλική βία σε βάρος τριών συναδέλφων τους.
Η ηθοποιός, που αναφέρθηκε στο αδιαμφισβήτητο ταλέντο του κατηγορούμενου συναδέλφου της, κατέθεσε στο δικαστήριο για την πορεία της επαγγελματικής τους σχέσης η οποία μετά από συγκεκριμένα περιστατικά διακόπηκε με απόφασή της.
Κατά την μάρτυρα, ο Φιλιππίδης είχε τρομακτικές εναλλαγές στην συμπεριφορά του η οποία σιγά-σιγά εμφάνιζε μία κλιμάκωση: «Είχα ακούσει ότι είχε δείρει, ότι περιφέρει τα γεννητικά του όργανα. Είχα ακούσει το περιστατικό με το αυτοκίνητο και την κοπέλα και είχα πει "τόσο πολύ ξέπεσε"». Σύμφωνα με την κ. Παπούλια, «τον Φιλιππίδη δεν μπορούσε να τον ξυπνήσει κανείς. Τον στήριζε μια οικογένεια. Το ταλέντο του στήριζε, όχι τον άνθρωπο. Δεν είχαν αντιληφθεί το σημείο όπου είχε φτάσει η κατάστασή του».
Εξιστορώντας την δική της εμπειρία με τον κατηγορούμενο, η μάρτυρας ανέφερε πως συνεργάστηκαν για πρώτη φορά το 1996-1997, όταν η ίδια έκανε αντικατάσταση σε ηθοποιό φίλη της. «Πρέπει να εξομολογηθώ ότι ήταν πολύ δοτικός κατά τη διάρκεια των τριών ημερών της πρόβας. Ήταν θετικός μαζί μου και προστατευτικός. Ένιωθα άνετα. Στην πορεία αυτό που είδα ήταν ότι άλλαζε. Μετατοπιζόταν, άλλαζε η κατάσταση» είπε η κ. Παπούλια η οποία στη συνέχεια περιέγραψε «το γεγονός που με σόκαρε γιατί δεν το έχω αντιμετωπίσει ξανά στη ζωή μου».
Σύμφωνα με την μάρτυρα, ενώ η ίδια βρισκόταν επί σκηνής ο κατηγορούμενος στις κουίντες «έχει κατεβάσει το παντελόνι του.. .Σοκάρομαι. Προσπαθώ να συνεχίσω να παίζω. Δεν αντέδρασα, δεν είπα τίποτα. Έχει συμβεί άλλη μια φορά με τον ίδιο τρόπο. Ίσως είχε συμβεί και τρίτη». Μετά από αυτά τα περιστατικά, όπως κατέθεσε η κ. Παπούλια, ακολούθησε προσπάθεια του Πέτρου Φιλιππίδη να την «στριμώξει μέσα στο καμαρίνι του», κάτι που η μάρτυρας απέφυγε: «Τον σπρώχνω, τύπου όμως "χαχαχα". Κατάλαβε ότι δεν μπορεί να συνεχίσει. Την επόμενη μέρα μπήκε στο καμαρίνι μου, του είπα να βγει για να ετοιμαστώ. Μετά ολοκληρώθηκε η συνεργασία».
Σύμφωνα με τη μάρτυρα, το γεγονός ότι είχαν μπει όρια βοήθησε και αποκαταστάθηκαν οι σχέσεις τους καθώς «αναγνώρισα τη χυδαιότητά του, την εξουσιομανία του, και το ταλέντο του βέβαια. Επαγγελματικά μπορούσαμε να συνεργαστούμε. Συνεργαστήκαμε ξανά στο "Εφάπαξ" και ήταν τέλειος. Αν τον είχα γνωρίσει μόνο εκεί θα σας έλεγα ότι είναι υπέροχος και θα έλεγα "τι του έκαναν αυτές οι κοπέλες!". Μετά από αυτό συνεργαστήκαμε στο «Εκπαιδεύοντας τον Μπάμπη». Εκεί γνώρισα πάλι έναν καινούργιο άνθρωπο. Σε μόνιμη υστερία, έντονος σε όλο το σετ. Γύρω στο 2001-2002».
Η μάρτυρας κατέθεσε πως οι σχέσεις τους διερράγησαν όταν αντιλήφθηκε, ενώ επρόκειτο να διδάξουν σε Τμήμα Θεατρικών σπουδών σε ΙΕΚ, πως μιλά για αυτήν υποτιμητικά: «Μιλούσε με ένα σκηνοθέτη και αρχίζει να με μειώνει. Διάβαζα τα χείλη του. Του είπε "από πού κι ως πού διδάσκει η Εβελίνα;". Γελούσε και με κορόιδευε. Έρχεται μετά εκεί όπου κάθομαι μόνη μου. Μου λέει γλυκά "τι γίνεται Εβελίνα;". Εγώ τον έβρισα κατά πρόσωπο. Μπαίνουμε στην αίθουσα και άρχισε να πλέκει το εγκώμιό μου!Νομίζω ότι η Παξινού δεν έχει ακούσει τέτοια λόγια! Εκεί τελείωσε για μένα. Είπα δε θα ξανά συνεργαστώ μαζί του».