Σε πάρα πολλούς πολίτες, που επέστρεψαν αυτές τις ημέρες από τις διακοπές τους, ήρθε το μήνυμα από το 112 και τη Γενική Γραμματεία Πολιτικής Προστασίας, σχετικά με την "προστασία των ευάλωτων ομάδων" από τον κορονοϊό.
Ωστόσο, αρκετοί ήταν αυτοί που δεν έλαβαν το μήνυμα. Τι γίνεται σε αυτή την περίπτωση και τι πρέπει να κάνουμε, εάν δεν μας έχει έρθει το μήνυμα;
Όλοι όσοι έχουν κινητά, είτε έχουν τα καινούργια "έξυπνα κινητά" (τα λεγόμενα smartphones), είτε τα παλιά, θα πρέπει να επισκεφτούν την ιστοσελίδα της Γενικής Γραμματείας Πολιτικής Προστασίας, προκειμένου να ακολουθήσουν τις κατάλληλες οδηγίες και να τους έρχεται το μήνυμα (εάν έχουν τα "έξυπνα κινητά") ή να τους έρχεται SMS ή φωνητική κλήση (εάν δεν έχουν τα "έξυπνα κινητά").
Πιο συγκεκριμένα, πρέπει να μπουν στην ιστοσελίδα της ΓΓΠΠ και στην πλατφόρμα του 112 και να ακολουθήσουν τις οδηγίες για κάθε περίπτωση.
Οι οδηγίες αφορούν:
1. Τους κατόχους "έξυπνων κινητών" (smartphones), οι οποίοι πρέπει να κάνουν κάποιες ρυθμίσεις, πατώντας την ένδειξη που αναφέρει "ορισμένες ρυθμίσεις" και η οποία τους βγάζει στην επόμενη σελίδα, όπου υπάρχουν όλοι οι τύποι των κινητών και τους καθοδηγεί λεπτομερώς.
2. Όσους δεν έχουν "έξυπνα κινητά". Οι πολίτες που ανήκουν σε αυτή την κατηγορία, πηγαίνουν στην ένδειξη "εγγραφή" της πλατφόρμας και συμπληρώνουν τα στοιχεία τους και τον τρόπο που επιθυμούν να λαμβάνουν τις ειδοποιήσεις στο κινητό τους.