Στους περισσότερους από εμάς φάνηκε να πέφτει «ως κεραυνός εν αίθρια» το υψηλό ποσοστό, που έλαβε στις πρόσφατες εκλογές το κόμμα «ΝΙΚΗ». Όμως, για όσους παρακολουθούν προσεκτικά τα τεκταινόμενα στον χώρο της Εκκλησίας και κυρίως αυτά, που συμβαίνουν τα τελευταία χρόνια στο Άγιο Όρος, όχι μόνο δεν αποτέλεσε έκπληξη το γεγονός αυτό, αλλά ήταν φυσιολογικό και αναμενόμενο, αποτέλεσμα γεγονότων, στα οποία ελάχιστοι έδιναν σημασία, θεωρώντας ότι πρόκειται για… μεσαιωνικούς καυγάδες ρασοφόρων και θρησκόληπτων πιστών, που κινούνται στο χώρο των παραθρησκευτικών οργανώσεων.
Όμως τα μηνύματα, που ερχόντουσαν πριν από την έκρηξη της πανδημίας και το ξέσπασμα του πολέμου στην Ουκρανία, ήταν πολλά και -δυστυχώς- κανείς δεν τους έδινε την πρέπουσα σημασία…
Αδιάφορο περνούσε το γεγονός, ότι ο Πούτιν, είχε εργαλειοποιήσει την Εκκλησία και την χρησιμοποιούσε ως όργανο, για την επίτευξη των γεωπολιτικών του στόχων και μέσο επιρροής για τον έλεγχο κυρίως των Βαλκανίων.
Κανείς δεν αξιολόγησε όπως έπρεπε την επίσκεψη του Πούτιν στο Άγιο Όρος, τον Σεπτέμβριο του 2005, όπου επί της ουσίας «ευλόγησε» την επιχείρηση του Πατριαρχείου της Μόσχας να θέσει και πάλι, υπό τον έλεγχο του τις Σκήτες του Αγίου Ανδρέα και του Προφήτου Ηλία!
Μια επίσκεψη, που έδωσε το έναυσμα τους Ρώσους ολιγάρχες να ανοίξουν τον «μπεζαχτά» τους και να χρηματοδοτήσουν τις μονές εκείνες, που θα προωθούσαν τα σχέδια της Ρωσικής Εκκλησίας, τις προσωπικές φιλοδοξίες του Ρώσου Πατριάρχη Κύριλλου (να γίνει «Οικουμενικός Πατριάρχης» στη θέση του Πατριάρχη Βαρθολομαίου και η Μόσχα «Τρίτη Ρώμη») και κατ’ επέκταση τα γεωπολιτικά σχέδια του Κρεμλίνου.
Τον συντονισμό και την οργάνωση όλων των παραπάνω έχει αναλάβει το διαβόητο ρωσικό Ίδρυμα «Άγιος Ανδρέας», που θεωρείται ο βραχίονας για την επίτευξη των σχεδίων του Πανσλαβισμού!
Και το σχέδιο αυτό της Μόσχας δεν είναι τωρινό… Έρχεται από πολύ παλιά!
Το 1872 το κομιτάτο της Πετρούπολης με επιστολή του προς τον Ρώσο Πρόξενο στην Θεσσαλονίκη ζητούσε τη διάθεση μεγάλων χρηματικών ποσών για την εγκατάσταση Ρώσων μοναχών στη Αθωνική Πολιτεία για να επιτευχθεί η δημογραφική αλλοίωσή της!
Και ακόμα, γινόταν λόγος, για την αποστολή σλαβικού προπαγανδιστικού υλικού και διατυπωνόταν το αίτημα να φτιαχτεί αποθήκη όπλων στο Ρωσικό μοναστήρι του Αγίου Παντελεήμονα!
Και επειδή απαγορευόταν η ίδρυση νέων μονών οι Ρώσοι αγόραζαν σπίτια, στα οποία εγκαθιστούσαν μοναχούς και στη συνέχεια ζητούσαν από την Διοίκηση του Αγίου Όρους οι δομές αυτές να αναγνωριστούν σε κοινοβιακές Σκήτες.
Έτσι δημιουργήθηκαν οι Σκήτες του Αγίου Ανδρέα, (που βρίσκεται μέχρι ημέρα την δικαιοδοσία της Μονής Βατοπεδίου) και της Σκήτης του Προφήτη Ηλία, (που ανήκει -και αυτή μέχρι σήμερα- στην δικαιοδοσία της Μονής Παντοκράτορος).
Ευτυχώς για την πατρίδα μας και το Οικουμενικό Πατριαρχείο η Οκτωβριανή επανάσταση το 1917 σταμάτησε την σλαβική διείσδυση στην χερσόνησο του Άθω και λίγα χρόνια αργότερα, το 1923, με την Συνθήκη της Λωζάνης, αναγνωρίστηκε η κυριαρχία της Ελλάδος στο Άγιο Όρος.
Τις Σκήτες αυτές προσπαθούν να θέσουν και σήμερα υπό τον έλεγχό τους οι Ρώσοι, αλλά ταυτόχρονα να δημιουργήσουν και ένα κλίμα αμφισβήτησης για τον Οικουμενικό Πατριάρχη Βαρθολομαίο ο οποίος στέκεται εμπόδιο στα σχέδια του Ρώσου Πατριάρχη Κύριλλου.
Η προσπάθεια της Ρωσίας να αποκτήσει ρόλο και λόγο, μέσω τη Αθωνικής Πολιτείας, στα Βαλκάνια ξεκίνησε με τις διαβολές για τις σχέσεις του κ. Βαρθολομαίου με το Βατικανό, εντάθηκε με την αναγνώριση του Αυτοκεφάλου της Ουκρανικής Εκκλησίας από το Οικουμενικό Πατριαρχείο, συνεχίστηκε με την υποστήριξη της Ρωσίας στην εισβολή της στην Ουκρανία και κορυφώθηκε με το αντιεμβολιαστικό κίνημα την περίοδο της πανδημίας!
Το κίνημα αυτό, που δημιουργήθηκε μέσα στο «Περιβόλι τη Παναγίας», εξαπλώθηκε γρήγορα έξω από την μοναστική κοινότητα του Άθω.
Κύριοι φορείς του ζηλωτές μοναχοί και πιστοί εθελοντές τους, που πηγαίνουν να κηρύξουν, κυρίως στην Βόρεια Ελλάδα και ειδικά σε περιοχές με ομογενείς από την πρώην Σοβιετική Ένωση και ιερείς μητροπόλεων, που έχουν βοηθηθεί από φιλορωσικά μοναστήρια, μέσω χρημάτων Ρώσων ολιγαρχών.
Έτσι, μέσα στο κλίμα αυτό, το κόμμα της «ΝΙΚΗΣ» βρήκε πρόσφορο έδαφος και αναπτύχθηκε γρήγορα, αποκτώντας προνομιακή σχέση με πολλούς γεροντάδες οι οποίοι ενεργούν και ως «πνευματικοί» για χιλιάδες άνδρες και γυναίκες σε όλη την Ελλάδα.
Με τη χρήση των social media οι μοναχοί αυτοί καθοδηγούν τους πιστούς, ενώ παράλληλα έχουν δημιουργήσει και «βάσεις», κυρίως σε γυναικεία μοναστήρια στη Χαλκιδική, τη Θεσσαλονίκη, την Κόρινθο, τη Φωκίδα, τα οποία προπαγανδίζουν τις απόψεις τους.
Παράλληλα ανεξάρτητοι ιερείς, αλλά και άλλοι συνάδελφοί τους, οργανωμένοι σε ομάδες όπως αυτή της «Προυσιώτισσας Παναγίας», έχουν σηκώσει το λάβαρο κατά της παγκοσμιοποίησης, προπαγανδίζοντας υπέρ της «ΝΙΚΗΣ»!
Το κίνημα των ζηλωτών αυτών ιερέων αγνοεί επιδεικτικά τις παραινέσεις των μητροπολιτών τους, για παράδειγμα των περιοχών Δράμας, Καβάλας, Σερρών, Θεσσαλονίκης, Ημαθίας, Κοζάνης, Καστοριάς, Λάρισας, Μαγνησίας, Βέροιας, Φλώρινας και Αχαΐας για μη εμπλοκή της Εκκλησίας στην πολιτική και συνεχίζουν τις προσπάθειες τους να καθοδηγήσουν πολιτικά τους πιστούς!
Και επειδή, όπως έλεγε ο Δημοσθένης «δει δη χρημάτων, ω άνδρες Αθηναίοι, και άνευ τούτων ουδέν εστί γενέσθαι των δεόντων» οι αρχές αναζητούν από το 2021 αυτούς που χρηματοδοτούν τις φιλορωσικές κινήσεις στην πατρίδα μας.
Ήδη οι αρχές έχουν εντοπίσει κινήσεις κεφαλαίων προερχομένων από την Ρωσία σε λογαριασμούς μοναχών και μονών.
Και… «κακά τα ψέματα», ένας είναι ο τρόπος να μάθουμε την αλήθεια για τη «ΝΙΚΗ»… Ο τρόπος, που πιάστηκε ο Αλ Καπόνε και αποτελεί, από τότε, το θεμέλιο της οικονομικής -και όχι μόνο- εγκληματολογίας: «follow the money»!
ΠΗΓΗ: Realnews