Επτά ιερείς κατά του Γιώργου Καπουτζίδη για το βίντεο της ΛΟΑΤΚΙ+ κοινότητας 

 
Ιερείς κατά του Γιώργου Καπουτζίδη

Πηγή Φωτογραφίας: EUROKINISSI/ΣΤΕΛΙΟΣ ΣΤΕΦΑΝΟΥ

Ενημερώθηκε: 02/05/22 - 19:56

Επιστολή στον πρωθυπουργό έστειλαν επτά ιερείς, οι οποίοι διαμαρτύρονται για το βίντεο της ΛΟΑΤΚΙ+ κοινότητας, για την ισότιμη πρόσβαση στον γάμο, το οποίο έχει την σεναριακή υπογραφή του Γιώργου Καπουτζίδη

Η πανελλήνια καμπάνια «Πες το Ναι!» αποτελεί μια προσπάθεια ενημέρωσης ευαισθητοποίησης της ελληνικής κοινωνίας σχετικά με την ισότητα στον γάμο και την τεκνοθεσία για τα ΛΟΑΤΚΙ+ άτομα.

Παράλληλα,μέσω του βίντεο , καλούνται όλα τα άτομα, φορείς, ιδρύματα, εταιρείες, κόμματα κ.α. να ενώσουν τις φωνές τους, υπογράφοντας και στηρίζοντας την ισότητα στον γάμο και δημιουργώντας την πολιτική πίεση με τελικό στόχο την ψήφιση της.

Το περιεχόμενο του βίντεο ενόχλησε μια ομάδα ιερέων οι οποίοι έστειλαν επιστολή στον πρωθυπουργό όπου ανάμεσα στα άλλα ανεφέρουν :"Ειδικότερα για το φαινόμενο της ομοφυλοφιλίας η «θέση» της από την ίδρυσή της μέχρι σήμερα είναι κάτι περισσότερο από ξεκάθαρη: Η ομοφυλοφιλία δεν είναι θεμιτή σεξουαλική επιλογή, αλλά παρέκκλιση και διαστροφή της φύσεως".

Τι αναφέρει η επιστολή 

«Θέλουμε να πληροφορήσουμε τους αδελφούς μας χριστιανούς. Να καταθέσουμε τη μαρτυρία της Εκκλησίας. Να υπομνήσουμε με πατρική αγάπη προς όλους το θέλημα του ζώντος και αληθινού Θεού.

Η ιστορία είναι αρκετά παλιά. Ισχνές μειοψηφίες καλά οργανωμένες με γερές προσβάσεις στα Μ.Μ.Ε., έντυπα και ηλεκτρονικά, πιέζουν εδώ και χρόνια κυβερνήσεις και κόμματα για νομοθετική αναγνώριση της σεξουαλικής τους παρέκκλισης.

Οι Χριστιανοί —ακόμη κι εκείνοι που διατηρούν χαλαρή σχέση με την Εκκλησία— γνωρίζουμε ότι ο Θεός δημιούργησε δύο φύλα, τον άνδρα και τη γυναίκα. Τρίτο φύλο δεν υπάρχει.

Κατά τη φυσική τάξη που εγκαθίδρυσε ο Θεός, ο άνδρας έλκεται από τη γυναίκα και η γυναίκα από τον άνδρα. Η έλξη αυτή ανοίγει τον δρόμο του γάμου που στη χριστιανική Εκκλησία θεωρείται «μυστήριον μέγα», μυστήριο αγάπης, πηγή και λίκνο της ανθρώπινης ζωής και οδός που οδηγεί στη χριστιανική τελειότητα συζύγους και παιδιά.

Η Εκκλησία ευλογεί αυτή την έγγαμη σχέση και θεωρεί την οικογένεια, που ο χριστιανικός γάμος εγκαινιάζει, μικρή «κατ᾽ οίκον» εκκλησία.

Είναι πολύ φυσικό, λοιπόν, εκτός από τον ευλογημένο χριστιανικό γάμο η Εκκλησία να μην αποδέχεται κανενός είδους άλλο γάμο για τα μέλη της, τους χριστιανούς.

Ειδικότερα για το φαινόμενο της ομοφυλοφιλίας η «θέση» της από την ίδρυσή της μέχρι σήμερα είναι κάτι περισσότερο από ξεκάθαρη: Η ομοφυλοφιλία δεν είναι θεμιτή σεξουαλική επιλογή, αλλά παρέκκλιση και διαστροφή της φύσεως.

Είναι κατά τον λόγο του αποστόλου Παύλου βαρύ, θανάσιμο σαρκικό αμάρτημα το οποίο, αν ο άνθρωπος που το διαπράττει δεν μετανοήσει, τον αποκλείει από τη βασιλεία του Θεού.

Η Εκκλησία είναι μητέρα. Μακροθυμεί, ανέχεται και προσεύχεται για την επιστροφή στους κόλπους της και στην ευλογημένη κατά Χριστόν ζωή κάθε παιδιού της που απομακρύνθηκε απ᾽ αυτήν.

Σε καμιά περίπτωση όμως δεν αποδέχεται και δεν συμβιβάζεται με την αμαρτία. Σε καμιά περίπτωση δεν συναινεί η εκτροπή από τους νόμους της φύσης που όρισε ο Θεός να γίνει «ελεύθερη επιλογή» και «δικαίωμα» του ανθρώπου.

Σε καμιά περίπτωση δεν συμφωνεί να τίθεται σε ισότιμη λίγο-πολύ θέση ο χριστιανικός γάμος ανδρός και γυναικός και η «ελεύθερη συμβίωση» είτε ετεροφύλων είτε ομοφυλοφίλων• η ευλογημένη χριστιανική οικογένεια και κάθε λογής «εναλλακτικές μορφές» οικογένειας, εισαγόμενα υποπροιόντα αποχριστιανισμένων κοινωνιών.

π Γεώργιος Μπόκας

π Δημ. Γεωργούλιας

π Λ. Ρασσίνης

π Γε. Ράπτης

π Τιμόθεος Γεράρδος

π Πλα. Αραβογιάνης

π Ξεν. Γεωργιάδης».