Ένας απαράδεκτος κανόνας ασφαλείας στην ιαπωνική low-cost αεροπορική εταιρεία «Vanilla Air» προκάλεσε τον απόλυτο εξευτελισμό σε έναν επιβάτη με αναπηρικό αμαξίδιο όπου αναγκάστηκε να συρθεί για να επιβιβαστεί στο αεροπλάνο!
Ο Hideto Kijima είδε τους της εταιρείας να του απαγορεύουν να επιβιβαστεί αν δεν μπορούσε να ανέβει τη σκάλα χωρίς βοήθεια, για λόγους ασφαλείας.Έτσι, ο Kijima άφησε το αναπηρικό και ανέβηκε τη σκάλα χρησιμοποιώντας τα χέρια του.
Ο Kijima όμως, όπως αναφέρει το ΒΒC, είναι επικεφαλής του Japan Accessible Tourist Center, του που καταγράφει προβλήματα σε θέματα προσβασιμότητας για άτομα με αναπηρίες. Όπως δηλώνει, έχει πάει σε περισσότερα από 200 , σε 158 χώρες, από τότε που έμεινε παράλυτος ύστερα ένα ατύχημα σε σχολικό αγώνα ράγκμπι το 1990.
Σε ανάρτησή του σε blog, ανέφερε ότι όπου δεν υπήρχαν οι απαραίτητες εγκαταστάσεις για με κινητικά προβλήματα, τον είχαν βοηθήσει φίλοι του ή μέλη του προσωπικού αλλά ποτέ πριν δεν του είχαν πει ότι δεν μπορούσε να επιβιβαστεί στο αεροπλάνο.
Μιλώντας στο ιαπωνικό τηλεοπτικό κανάλι Nippon TV, ο Kijima δήλωσε «έκπληκτος» με τον αυστηρό «κανόνα» της αεροπορικής εταιρείας. «Αναρωτήθηκα αν οι υπάλληλοι του αεροδρομίου σκέφτηκαν ότι ήταν λάθος», είπε.
Η Vanilla Air, που είναι θυγατρική της All Nippon Airways, ζήτησε συγγνώμη για το περιστατικό και ανακοίνωσε νέα μέτρα για να βοηθήσει τους χρήστες αναπηρικών αμαξιδίων στο αεροδρόμιο. Η ιστοσελίδα της εταιρίας αναφέρει πλέον πως ενώ δεν μπορεί να παρέχει «γέφυρα επιβίβασης» στο αεροδρόμιο του Αμάμι, θα παρέχει μια ειδική καρέκλα για τον σκοπό αυτό. «Λυπούμαστε που του προκαλέσαμε αυτή την ταλαιπωρία», δήλωσε ένας εκπρόσωπος της εταιρίας στο γαλλικό πρακτορείο ειδήσεων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Πυροσβέστες «τα έδωσαν όλα» σε υπηρεσιακό όχημα
Μετανιωμένος ληστής επέστρεψε 20.000 ευρώ στο θύμα του
Σκότωσαν καγκουρό και το έβαλαν να κρατάει ένα μπουκάλι ούζο (ΦΩΤΟ)