Περίπου 800 εκατ. φορές έχει κατέβει σε κινητά τηλέφωνα το γνωστό παιχνίδι Pokemon Go, αποφέροντας έσοδα άνω των 2 δισεκ. δολαρίων από το 2016. Τέτοιου είδους επιτυχία πάντα βρίσκει μιμητές, υποστηρίζει το βρετανικό δίκτυο BBC.
Ωστόσο, η νεότερη εκδοχή του ίσως προκαλέσει έκπληξη σε πολλούς. Το "Follow JC Go!", η ‘χριστιανική’ version του παιχνιδιού, δίνει τη δυνατότητα τους παίκτες να κυνηγήσουν αγίους ή χαρακτήρες της Βίβλου, αντί για γιαπωνέζικα τερατάκια.
Το παιχνίδι είναι δημιούργημα της καθολικής ευαγγελικής οργάνωσης Fundación Ramón Pané και σχεδιάστηκε με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Νέων 2019, μια εκδήλωση για νεαρούς καθολικούς που πραγματοποιείται στον Παναμά τον Ιανουάριο.
Όπως και με το Pokemon Go, εξηγεί το δημοσίευμα του BBC, το παιχνίδι χρησιμοποιεί την κάμερα από το smartphone του παίκτη για να αποτυπώσει τον περιβάλλοντα χώρο και στη συνέχεια εμφανίζει στην οθόνη ψηφιακούς χαρακτήρες. Ωστόσο, σε αυτή την περίπτωση αντί για τον Πίκατσου είναι πιθανότερο να βρει κανείς τον Άγιο Πέτρο.
Κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού, οι παίκτες καλούνται να απαντήσουν σε θεολογικού περιεχομένου ερωτήματα όταν συναντούν έναν άγιο. Επίσης, μπορεί να τους ζητηθεί να σταματήσουν και να προσευχηθούν όταν περνούν μπροστά από μία εκκλησία, ή να πουν μια προσευχή για τους ασθενείς σε ένα νοσοκομείο. Οι παίκτες μπορούν επίσης να κάνουν δωρεές μέσω της εφαρμογής.
Το Follow JC Go! λανσαρίστηκε στα ισπανικά στις 19 Οκτωβρίου ενώ τις επόμενες εβδομάδες αναμένεται να ακολουθούσουν εκδόσεις στα ιταλικά, τα αγγλικά και τα πορτογαλικά. Σύμφωνα με τους δημιουργούς του, στόχος του παιχνιδιού είναι να διδάξει την καθολική πίστη σε παίκτες όλων των ηλικιών.
Παρόλο που η εφαρμογή δεν δημιουργήθηκε κατ’ απαίτηση του Βατικανού, ο πάπας φέρεται να είναι λάτρης του παιχνιδιού. «Ξέρετε, ο πάπας Φραγκίσκος δεν είναι και πολύ άνθρωπος της τεχνολογίας, αλλά εντυπωσιάστηκε, κατάλαβε την ιδέα, τι προσπαθούμε να κάνουμε: να συνδυάσουμε την τεχνολογία με το κήρυγμα του Ευαγγελίου», δήλωσε ο Ρικάρντο Γκρζόνα, διευθύνων σύμβουλος της οργάνωσης Fundación Ramón Pané, στον καθολικό ειδησεογραφικό ιστότοπο Crux Now.
Σύμφωνα με την ιστοσελίδα, 43 σχεδιαστές, θεολόγοι, ειδικοί της Βίβλου και ιστορικοί της εκκλησίας εργάστηκαν 32.000 ώρες στην εφαρμογή αυτή από τον Αύγουστο του 2016. Το παιχνίδι φέρεται να χρηματοδοτήθηκε με 500.000 δολάρια από χορηγίες και δωρεές ιδιωτών.