Το Ράλλυ Λαμίας συνεχίζεται σήμερα , Κυριακή 27 Νοεμβρίου, με τρείς Ειδικές Διαδρομές. Η αρχή θα γίνει με τις Ειδικές Διαδρομές Καλοσκοπή και Παύλιανη μήκους 13,17 και 15,2 χιλιομέτρων αντίστοιχα και ο επίλογος θα γραφτεί με την Υπερειδική Yacco Άγιος Λουκάς, προτού τα πληρώματα τερματίσουν στο πιο κεντρικό σημείο της Λαμίας, την Πλατεία Ελευθερίας.
Στο χθεσινό πρώτο σκέλος του αγώνα έγιναν δύο απαιτητικές Ειδικές Διαδρομές . Οι Παναγιώτης Καμπύλης-Μάριος Τσαούσογλου πήγαν υπέροχα και δημιούργησαν σημαντική διαφορά ενόψει του σημερινού αγώνα.
Η γνωστή Ειδική Διαδρομή "Μπράλος-Σκαμνός" είχε, για πρώτη φορά, μήκος 15,6 χιλιομέτρων. Τα πρώτα χιλιόμετρα είναι εκείνα της γνωστής και αγαπημένης Ειδικής Διαδρομής "Μπράλος" και στη συνέχεια μέσα από το χωριό Σκαμνός.
Ο καιρός χθες ήταν απρόβλεπτος, με τα πληρώματα να πονοκεφαλιάζουν αναφορικά με την ιδανική επιλογή ελαστικών .
Οι Παναγιώτης Καμπύλης-Μάριος Τσαούσογλου (Skoda Fabia S2000, C1-S2000) εκμεταλλεύθηκαν την εμπειρία τους και τις δυνατότητες του τσεχικού αυτοκινήτου, σημείωσαν τον ταχύτερο χρόνο και στα δύο περάσματα από την Ειδική Διαδρομή και έχουν δημιουργήσει μια διαφορά 33 δευτερολέπτων από τους κοντινότερους διώκτες τους. Ο λόγος για τους Διαμαντή Τζαμπάζη-Γιώργο Πολυζώη (Skoda Fabia R5, C1-R5), οι οποίοι ατύχησαν με την επιλογή ελαστικών τους και στα δύο περάσματα, αφού στο μεν πρώτο η γόμα που επέλεξαν ήταν πιο μαλακή από όσο χρειαζόταν και στη συνέχεια έγινε το ακριβώς αντίθετο, αφού τα ελαστικά τους ήταν πιο σκληρά από όσο απαιτούσαν οι συνθήκες της διαδρομής. Στην τρίτη θέση, βρίσκονται οι Γιάννης Πλάγος-Αλκιβιάδης Ρέντης (Honda Civic Type-R, C3-A7) που προηγούνται ταυτόχρονα στην Κατηγορία F2 των δικίνητων αυτοκινήτων και είναι σταθερά μεταξύ των ταχύτερων πληρωμάτων, παρά το γεγονός πως οι γλιστερές συνθήκες δε βολεύουν τα δικίνητα αυτοκίνητα.
Μια θέση πιο πίσω βρίσκονται οι "Nikon"-Γρηγόρης Ανδριανόπουλος (Mitsubishi Lancer EVO IX, C2-N4) οι οποίοι δεν είχαν τα ιδανικά ελαστικά στο νυχτερινό πέρασμα από τον Μπράλο, όπως και τα περισσότερα από τα πληρώματα που ξεκινούσαν από τις πρώτες θέσεις, καθώς η βροχή ξεκίνησε αφού είχαν φύγει από το Service Park. Στην 5η θέση της Κατάταξης ολοκλήρωσαν το σκέλος οι Νίκος Βάτσος-Μαρία Κυρλαγκίτση (Renault Clio R3, C3-A7), που βρίσκονται ταυτόχρονα στη δεύτερη θέση της F2 μετά από σταθερά καλές επιδόσεις, τόσο το μεσημέρι όσο και τη νύχτα.
Την εξάδα συμπληρώνουν οι Χρήστος Αυγερόπουλος-Στράτος Γιαβάσης (Peugeot 106 S16, C5-A6), που είναι τρίτοι στην F2 και έχουν μάχη με τους "Filon"-Γιώργο Γονάκη (Peugeot 206 XS, C5-A6) τόσο για την τριάδα της F2 όσο και για την επικράτηση στην πάντοτε ανταγωνιστική Κατηγορία C5. Αμφότεροι κινήθηκαν ταχύτατα πετυχαίνοντας χρόνους Γενικής, με τους πρώτους δημιουργούν διαφορά το μεσημέρι και τους δεύτερους να τη μειώνουν το βράδυ. Στην επίσης ανταγωνιστική Κατηγορία C6 προηγούνται οι Νίκος Ζακχαίος-Χρήστος Μιχελής (Citroen Saxo, C6-N2) οι οποίοι σημείωσαν επίσης έναν εξαιρετικό χρόνο στο νυχτερινό πέρασμα, έχοντας δημιουργήσει διαφορά στην Κατηγορία από τους Ηλία Κορνελάκη-Στράτο Ορφανό (Peugeot 106 S16, C6-N2) και Σωτήρη Μαλακτάρη-Δημήτρη Κυπαρισσά (Citroen Saxo, C6-N2).
Άτυχοι στάθηκαν οι Βασίλης Αναδιώτης-Μανώλης Μακρινός (Renault Clio Sport, C3-A7), εκ των πρωταγωνιστών της F2, που εγκατέλειψαν στη νυχτερινή Ειδική Διαδρομή λόγω κομμένης βάσης στο κιβώτιο ταχυτήτων του αυτοκινήτου τους. Επιπλέον, από έξοδο τέθηκαν εκτός στην εναρκτήρια Ειδική Διαδρομή του αγώνα οι Μίλτος Πλατώνης-Γιάννης Λιλλής (Toyota Yaris, C6-A5) οι οποίοι συγκαταλέγονταν μεταξύ των φαβορί για την επικράτηση στην Κατηγορία C6, ενώ μετά την έξοδό τους η διαδρομή δεν πραγματοποιήθηκε για τα επόμενα πληρώματα, εξαιτίας καλωδίων που είχαν πέσει στο δρόμο και καθιστούσαν αδύνατη τη διέλευση.