Παγκόσμια, καινοτόμα καμπάνια για τη νέα BMW X3 που χρησιμοποιεί την εικονική πραγματικότητα για να αποτυπώσει το πάθος και την αφοσίωση.
Η νέα BMW X3 θα κυκλοφορήσει το Νοέμβριο, λίγο μετά την παγκόσμια πρεμιέρα της στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης (ΙΑΑ). Μία εκτενής καμπάνια με τίτλο “On a Mission” θα συνοδεύει το λανσάρισμα του επιτυχημένου μοντέλου. Από τα αξιοσημείωτα της καμπάνιας θα είναι ένα συναρπαστικό, τηλεοπτικό σποτ με αθλητές extreme sports και ένα εικονικό test drive 360° στον Άρη, ως συνέχεια της καμπάνιας σε ψηφιακά κανάλια.
Η καμπάνια “On a Mission” παρουσιάζει τον απελευθερωμένο και ανεξάρτητο χαρακτήρα της BMW X3 που είναι πάντα έτοιμη να καταρρίπτει τα όρια. Το θέμα του ‘τολμώ εκτός της πεπατημένης’ και ‘ανακαλύπτω νέους ορίζοντες’ υπογραμμίζεται από τον off-road χαρακτήρα του SAV και τις επαναστατικές καινοτομίες του. Βασική ιδέα είναι το πάθος που μετουσιώνει μία ενασχόληση ή ένα χόμπι σε αποστολή. Αυτή η έμφαση στο συναίσθημα είναι κοινό χαρακτηριστικό σε όλη την καμπάνια: Η BMW τιμά τους ανθρώπους που κυνηγούν τα όνειρά τους με ασίγαστο πάθος – αφοσιωμένοι σε μία αποστολή.
Το “‘On a Mission’ υμνεί το πάθος για τη ζωή, την εσωτερική παρόρμηση και την αληθινή αφοσίωση. Η BMW X3 φέρνει αυτή τη δυναμική αίσθηση στον κόσμο του αυτοκινήτου και εγγυάται μία συναρπαστική οδηγική εμπειρία, ανεξάρτητα πού σε οδηγεί το πάθος σου” εξηγεί η Hildegard Wortmann, Ανώτερη Αντιπρόεδρος, της Μάρκας BMW.
Η δημιουργία της καμπάνιας ξεκίνησε με μία ευρείας κλίμακας, διεπιστημονική ανάλυση μεγάλων δεδομένων, για τη συγκέντρωση και αξιολόγηση πληροφοριών από διαφορετικές ομάδες αγοραστών της BMW X3. Μέσα από αυτή την ανάλυση, δόθηκε η ευκαιρία στη BMW να μελετήσει τα ενδιαφέροντα και τη χρήση πολυμέσων των μελλοντικών πελατών της, ήδη από τη δημιουργική φάση της καμπάνιας. Σαν αποτέλεσμα, η καμπάνια της BMW X3 προσφέρει εξαιρετικά σχετικό περιεχόμενο που προσελκύσει έναν νεανικό και δυναμικό ψηφιακό κοινό και ταιριάζει τέλεια στην καθημερινή του πραγματικότητα. Ωστόσο, η παρουσίαση μέσα από τα κατάλληλα κανάλια είναι εξίσου σημαντική με το περιεχόμενο. Γι’ αυτό, τα social media και η διαδικτυακή παρουσία της μάρκας θα είναι προτεραιότητα για το “On a Mission”.
Αποστολή στον Άρη
Το αποκορύφωμα της καμπάνιας επικοινωνίας είναι αναμφίβολα ένα μοναδικό test drive: Με τη συμβολή της εικονικής πραγματικότητας (VR), η BMW X3 προσφέρει στους πελάτες και φίλους της το παγκοσμίως πρώτο test drive στο συναρπαστικό σκηνικό του Άρη – κυριολεκτικά καταρρίπτοντας τα σύνορα. Θεαματικές εικόνες και διεγερτικοί ήχοι μεταμορφώνουν το ταξίδι στον Άρη σε μία διαδραστική εμπειρία. Κατά τη διάρκεια του εικονικού ταξιδιού σε ένα ατμοσφαιρικό και συνεχώς μεταβαλλόμενο τοπίο του πλανήτη – που θυμίζει Χολιγουντιανή ταινία – διαφορετικά χαρακτηριστικά της BMW X3 αναδεικνύονται μέσω του “BMW Personal Co-Pilot”.