Το "αλογάκι" γίνεται ηλεκτρικό, αλλά ο εμβληματικός βρυχηθμός θα παραμείνει

 
fer

Ενημερώθηκε: 19/06/24 - 23:38

Η είδηση, που δεν επιβεβαιώθηκε από τη Ferrari, έρχεται καθώς η πολυτελής αυτοκινητοβιομηχανία ετοιμάζεται να εγκαινιάσει μια νέα μονάδα παραγωγής στο Maranello της Βόρειας Ιταλίας την Παρασκευή.

Με έδρα την πόλη όπου η εταιρεία ξεκίνησε να κατασκευάζει αυτοκίνητα, το εργοστάσιο θα μπορούσε να ενισχύσει την παραγωγή του ομίλου έως και κατά ένα τρίτο.

Το ποσό που διακινείται για μια ηλεκτρική Ferrari είναι πολύ πάνω από τη μέση τιμή πώλησης άλλων οχημάτων που κατασκευάζει ο κατασκευαστής.

Το κόστος αυτό δεν περιλαμβάνει τα έξτρα που συνήθως προσθέτουν 15 έως 20%.

Στις αρχές του τρέχοντος έτους, η μέση τιμή μιας Ferrari ήταν 350.000 ευρώ, συμπεριλαμβανομένων των μπόνους χαρακτηριστικών και των προσωπικών πινελιών.

Για να το συγκρίνετε με άλλους κατασκευαστές, το λιγότερο αποκλειστικό ηλεκτρικό αυτοκίνητο Taycan της Porsche ξεκινά από περίπου 100.000 ευρώ.

Η αποκλειστικότητα βρίσκεται στο επίκεντρο της μάρκας Ferrari, με λιγότερα από 14.000 αυτοκίνητα να παραδίδονται πέρυσι.

Επομένως, η αύξηση της παραγωγικής ικανότητας είναι μια τολμηρή κίνηση για την εταιρεία, αν και πολλοί πιστεύουν ότι οι βαριές τιμές θα επιτρέψουν στη Ferrari να διατηρήσει το καθεστώς της ελίτ.

Οι λίστες αναμονής για ορισμένα μοντέλα ξεπερνούν σήμερα τα δύο χρόνια. Για ορισμένους, μια θέση σε αυτές τις λίστες αποτελεί από μόνη της σύμβολο κύρους.

Σύμφωνα με πηγή του Reuters που γνωρίζει το θέμα, το νέο εργοστάσιο της Ferrari θα της επιτρέψει τελικά να αυξήσει την παραγωγή σε περίπου 20.000 οχήματα ετησίως.

Οποιαδήποτε αύξηση της παραγωγής, ωστόσο, φέρεται να συνοδεύεται από αύξηση των μοντέλων, διασφαλίζοντας ότι θα παραμείνουν όρια στον αριθμό ορισμένων αυτοκινήτων που πωλούνται.

Βενζινοκίνητα, υβριδικά και ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα θα κατασκευάζονται στο χώρο του Maranello, με το νέο εργοστάσιο να λειτουργεί σε τρεις με τέσσερις μήνες, ανέφερε η πηγή.

Τον Απρίλιο, ο διευθύνων σύμβουλος Benedetto Vigna δήλωσε στους μετόχους της Ferrari ότι το "υπερσύγχρονο εργοστάσιο θα μας εξασφαλίσει ευελιξία και τεχνική ικανότητα που θα υπερβαίνει τις ανάγκες μας για τα επόμενα χρόνια".

Ένα δεύτερο μοντέλο EV της Ferrari είναι επίσης στα σκαριά, πρόσθεσε η πηγή, αν και σε πρώιμο στάδιο ανάπτυξης.

Η Ferrari προβλέπει ότι περίπου το 60% της προσφοράς της θα είναι ηλεκτρικά ή υβριδικά αυτοκίνητα μέχρι το 2026.

Αν και τα EV είναι γενικά αθόρυβα, οι μηχανικοί της Ferrari αναπτύσσουν "ηχητικές υπογραφές" που θα μιμούνται αυτές που παράγονται από τους διάσημους κινητήρες εσωτερικής καύσης.

"Όταν μιλάμε για πολυτελή αυτοκίνητα όπως τα δικά μας, μιλάμε για το συναίσθημα που είμαστε σε θέση να προσφέρουμε στον πελάτη μας, οπότε δεν μιλάμε για λειτουργικά αυτοκίνητα όπως άλλα EV που βλέπετε στους δρόμους", δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Ferrari Benedetto Vigna στο CNBC νωρίτερα φέτος.

"Δεν έχουμε καμία αμφιβολία, ειλικρινά, ότι μπορούμε να προσφέρουμε μια μοναδική εμπειρία στον πελάτη μας, επειδή μπορούμε να αξιοποιήσουμε την τεχνολογία με μοναδικό τρόπο. Αυτό κάνει η εταιρεία μας από την αρχή".

Στην έκθεση του πρώτου τριμήνου που δημοσίευσε τον Μάιο, η Ferrari ανακοίνωσε ότι τα βασικά κέρδη της αυξήθηκαν κατά 13% από τον Ιανουάριο έως τον Μάρτιο.

Αυτό ενισχύθηκε από τις πωλήσεις μοντέλων όπως το αυτοκίνητο Daytona SP3 και τα μεγαλύτερα κέρδη από τα εξατομικευμένα οχήματα.

Οι αποστολές μειώθηκαν δραματικά κατά 20% στην περιοχή της Κίνας, του Χονγκ Κονγκ και της Ταϊβάν, αν και η αγορά αυτή αντιπροσωπεύει μόνο το 10% περίπου των συνολικών πωλήσεων μονάδων.

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ ΣΤΟ GOOGLE NEWS ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΚΛΙΚ ΕΔΩ