Συνάντηση με το Διοικητικό Συμβούλιο της Ελληνικής Αεροπορικής Βιομηχανίας (ΕΑΒ) είχε σήμερα ο Υπουργός Εθνικής Αμύνης κ. Νίκος Δένδιας, προκειμένου να εξεταστεί η σημερινή κατάσταση της εταιρείας, σε σχέση με τα εν εξελίξει αλλά και πιθανά μελλοντικά προγράμματα των Ενόπλων Δυνάμεων, στα οποία εμπλέκεται η εταιρεία.
Η συνάντηση πραγματοποιήθηκε στο ΥΠΕΘΑ και σε αυτήν εκτός του κ. Υπουργού παρέστησαν ο Γενικός Γραμματέας του Υπουργείου κ. Αντώνης Οικονόμου, ο Αρχηγός ΓΕΑ Αντιπτέραρχος (Ι) Δημοσθένης Γρηγοριάδης, ο Διευθυντής Στρατηγικής και Αμυντικής Πολιτικής του ΓΕΕΘΑ Υποστράτηγος Παναγιώτης Καβιδόπουλος, καθώς και στελέχη του Ελληνικού Κέντρου Αμυντικής Καινοτομίας (ΕΛΚΑΚ). Από πλευράς ΕΑΒ στη συνάντηση παρέστησαν ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της ΕΑΒ ΑΕ Αντιναύαρχο ε.α. Αλέξανδρος Διακόπουλος ΠΝ και οι Εντεταλμένοι Συμβούλοι του Δ.Σ. της εταιρείας Αντιπτέραρχος ε.α. Γεώργιος Καραδήμας και κ. Δημήτριος Σκαλαίος.
Την προαναφερθείσα συνάντηση και συνεργασία γνωστοποίησε ο ίδιος ο ΥΕΘΑ κ. Δένδιας με σχετική ανάρτησή του στη σελίδα του στο «Χ», όπου μεταξύ άλλων αναφέρει τα εξής:
«…Συζητήσαμε για την πορεία υλοποίησης των σημαντικών προγραμμάτων που εκτελεί ήδη η ΕΑΒ για λογαριασμό των Ενόπλων Δυνάμεων, επισημαίνοντας την πρόοδο που έχει επιτευχθεί αλλά και την ανάγκη να συνεχισθεί η επιτάχυνσή τους.
Στο πλαίσιο της «Ατζέντας 2030» συζητήσαμε επίσης για τα ερευνητικά προγράμματα που βρίσκονται σε εξέλιξη από την ΕΑΒ, καθώς και για τον νέο ρόλο που διαδραματίζει πλέον η εταιρεία στο αμυντικό οικοσύστημα που δημιουργεί το Υπουργείο Εθνικής Άμυνας για την Ανάπτυξη της Καινοτομίας και της Τεχνολογίας, σε συνεργασία με το ΕΛΚΑΚ που ιδρύθηκε πρόσφατα.
Στη συνάντηση τέθηκαν ακόμα ζητήματα που απασχολούν τους εργαζόμενους της ΕΑΒ.»
Αξίζει να σημειωθεί ότι αυτή τη στιγμή η ΕΑΒ προχωρεί το πρόγραμμα της αναβαθμίσεως των 82 μαχητικών F-16 σε επίπεδο F-16V Viper, το πρόγραμμα της αναβαθμίσεως των Αεροσκαφών Ναυτικών Επιχειρήσεων P-3B Orion σε επίπεδο P-3HN (=Hellenic Navy), το πρώτο από τα οποία, μετά από πολύ μεγάλη καθυστέρηση βρίσκεται στο τελικό στάδιο βαφής του ώστε στη συνέχεια να ξεκινήσει τις πρώτες του δοκιμές αρχικώς στο έδαφος και ακολούθως εν πτήσει, ενώ επίσης η ΕΑΒ αναπτύσσει εξ ιδίας πρωτοβουλίας ακόμα διάφορα προγράμματα Μη Επανδρωμένων Αεροοχημάτων UAV/MALE, ενώ δεν πρέπει να παραβλεφθεί και ο καθοριστικής σημασίας ρόλος της στις επιθεωρήσεις εργοστασίου επιπέδου για τα μεταφορικά αεροσκάφη C-130H Hercules και τα πυροσβεστικά Canadair CL-215/415.