Α/ΓΕΑ Αντιπτέραρχος (Ι) Δ.Γρηγοριάδης: Επίσκεψη στην ΕΑΒ – Έκρουσε τον κώδωνα κινδύνου για τις καθυστερήσεις

 
εαβ

Ενημερώθηκε: 22/05/24 - 20:28

Του Λεωνίδα Σ. Μπλαβέρη

Σε μία εξαιρετικά κρίσιμη περίοδο για την Ελληνική Αεροπορική Βιομηχανία (ΕΑΒ), με τη νέα Διοίκηση να έχει αναλάβει μόλις προ μερικών μηνών και τον Υπουργό Εθνικής Αμύνης κ. Νίκο Δένδια να έχει καυτηριάσει πολλές φορές την όλη εικόνα της εταιρείας που υπολείπεται σημαντικώς του αναμενόμενου από αυτήν έργου από το ΥΠΕΘΑ και τα Γενικά Επιτελεία, επισκέφθηκε σήμερα τις εγκαταστάσεις της στο Σχηματάρι Βοιωτίας, ο Αρχηγός ΓΕΑ Αντιπτέραρχος (Ι) Δημοσθένης Γρηγοριάδης.

Το Αρχηγό υποδέχθηκε ο  Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου της ΕΑΒ Αντιναύαρχος ε.α. Αλέξανδρος Διακόπουλος ΠΝ, καθώς και άλλα αρμόδια υψηλόβαθμα στελέχη της εταιρείας.

«Στο επίκεντρο των συζητήσεων βρέθηκαν θέματα  που αφορούν στη συντήρηση και αναβάθμιση πτητικών μέσων της Πολεμικής Αεροπορίας από την εταιρεία, ενώ ο Α/ΓΕΑ περιηγήθηκε στους χώρους εργασίας και ενημερώθηκε για την πρόοδο των εργασιών» σημειώνεται από το ΓΕΑ.

Αυτό που δεν ελέχθη επισήμως είναι ότι η ΕΑΒ έχει καθυστερήσει αρκετά το τελευταίο διάστημα τις παραδόσεις των μαχητικών F-16V Viper, που αναβαθμίζονται στις εγκαταστάσεις της, καθώς πρόσφατα – προ ημερών – παραδόθηκε σε αυτή το 19ο μαχητικό, ενώ κανονικώς και βάση του προγράμματος αναβαθμίσεώς τους θα έπρεπε ήδη η ΠΑ να έχει παραλάβει 23 ή 24 μαχητικά, δηλαδή να έχει συμπληρωθεί πλήρως η πρώτη Μοίρα των μαχητικών του τύπου, η 343 Μοίρα «Αστέρι».

Επίσης μεγάλη καθυστέρηση, που εδώ ανέρχεται σε …χρόνια, αφορά τη συντήρηση του στόλου των μεταφορικών αεροσκαφών C-130H Hercules της 356 Μοίρας Τακτικών Μεταφορών (356 ΜΤΜ), όπου η ΕΑΒ έχει παραλάβει σημαντικά κονδύλια από την ΠΑ για αγορά ανταλλακτικών χωρίς να παρουσιάζει και ανάλογο έργο, παραδίδοντας τα αεροσκάφη, ενώ όπως είχε καταγγείλει και ο ίδιος ο ΥΕΘΑ υπάρχει και πρόβλημα εντοπισμού υλικού, για να τεθεί το όλο θέμα κάπως «κομψά».

Και βεβαίως τα θέματα της συντηρήσεως εργοστασιακού επιπέδου των ελικοπτέρων Super Puma της 384 Μοίρας Ερεύνης – Διασώσεως (384 ΜΕΔ) και των πυροσβεστικών αεροσκαφών Canadair CL-215/415 των 355 Μοίρας Τακτικών Μεταφορών (355 ΜΤΜ) και 383 Μοίρας Ειδικών Επιχειρήσεων Αεροπυροσβέσεως (383 ΜΕΕΑ) αντιστοίχως.

Όλα αυτά τα ζητήματα πρέπει να επιλυθούν το δυνατόν πιο σύντομα και κανονικώς θα έπρεπε να έχουν επιλυθεί από…χθες, οπότε εκτιμάται βασίμως ότι η επίσκεψη του Α/ΓΕΑ στις εγκαταστάσεις της ΕΑΒ και η πλήρης και λεπτομερής ενημέρωση που του έγινε μάλλον είχε τον χαρακτήρα της «κρούσεως του κώδωνος κινδύνου»!

Ίδωμεν!

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ ΣΤΟ GOOGLE NEWS ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΚΛΙΚ ΕΔΩ