Ο αναπληρωτής υπουργός Μεταφορών αποκάλυψε πως σε τρεις μήνες θα υπάρχει ένα νέο σύστημα ασφαλείας στα τρένα το οποίο θα είναι προσβάσιμο σε όλους - Τι απάντησε για την Ομάδα Αλήθειας και όσα γράφονται
Η κακή κατάσταση που βρισκόταν ο Οργανισμός Σιδηροδρόμων Ελλάδας (ΟΣΕ) με σωρεία προβλημάτων, ελλείψεων και ανύπαρκτης συντήρησης, πριν την σιδηροδρομική τραγωδία στα Τέμπη, επιβεβαιώθηκε από τα όσα είπε στον ανακριτή, πρώην υψηλόβαθμο στέλεχoς του υπουργείου Μεταφορών και Υποδομών.
Με αφορμή, δε, τις σημερινές δηλώσεις του Χρήστου Παπαδημητρίου από τον ΕΟΔΑΣΑΑΜ ότι απειλείται, απάντησε «φυσικά» στο ερώτημα αν θα πρέπει να κάνει αν αυτό ισχύει.
Στόχος της κυβέρνησης είναι η δημιουργία ενός σύγχρονου, γρήγορου, άνετου και ασφαλούς σιδηροδρομικού δικτύου, σε πλήρη διαλειτουργικότητα με τα αντίστοιχα ευρωπαϊκά δίκτυα
Δύο χρόνια μετά, μόνο μια από τις ανοιχτές υποθέσεις, για τη σύμβαση 717, το δυστύχημα και το «μπάζωμα», έχει φτάσει στο ακροατήριο. Ποιες είναι οι δικονομικές και ανακριτικές εκκρεμότητες
Ο Ειδικός Εφέτης Ανακριτής, Σωτήρης Μπακαΐμης, ο οποίος χειρίζεται την υπόθεση των Τεμπών, έδωσε την εντολή οι αστυνομικοί της διεύθυνσης εγκληματολογικών ερευνών να προχωρήσουν στην κατάσχεση του βιντεοληπτικού υλικού, του καταγραφικού, καθώς και των σκληρών δίσκων από τα γραφεία της εταιρείας σεκιούριτι που είχε αναλάβει τη φύλαξη του δικτύου του ΟΣΕ.