Τέλη κυκλοφορίας και σχέδια του υπουργείου Οικονομικών για ακόμη μια χρονιά αποδεικνύονται δυο έννοιες αντίθετες. Οι όποιες προτάσεις και σχέδια για την δημιουργία νέου πλαισίου υπολογισμού καταλήγει για ακόμη μια φορά στο «συρτάρι» καθώς διαπιστώνεται πως δεν υπάρχει και φέτος αρκετός χρόνος.
Με τον να βρίσκεται στα 1,1 δις. ευρώ το υπουργείο Οικονομικών για ακόμη μια χρονιά εμφανίζει μια απίθανη κωλυσιεργεία να επεξεργαστεί νέα σχέδια που θα άλλαζαν τον τοπίο των τελών κυκλοφορίας. Η μόνη διαφορά είναι πως φέτος αποφασίστηκε να προχωρήσουν σε μικρές διορθώσεις που θα μπορούσαν να ανακουφίσουν κάπως τις πιο αδύναμες ομάδες του πληθυσμού.
Με τα δεδομένα που υπάρχουν αυτή την στιγμή, το σχέδιο που προωθείται είναι να πληρώσουν λιγότερα τέλη κυκλοφορίας οι και οι . Οι υπόλοιποι κάτοχοι θα συνεχίσουν να «ματώνουν» όσο και το 2017.
Αυτά είναι τα νέα τέλη κυκλοφορίας του 2018:
, δίκυκλες και τρίκυκλες που έχουν ταξινομηθεί μέχρι 31/10/2010 θα δουν τον υπολογισμό των τελών κυκλοφορίας τους να γίνεται αποκλειστικά βάσει του κυβισμού τους.
Για τα αυτοκίνητα και τις μοτοσικλέτες που ταξινομήθηκαν από την 1η Νοεμβρίου 2010 και αργότερα, τα τέλη κυκλοφορίας υπολογίζονται βάσει της εκπομπής ρύπων. Το ποσό των τελών κυκλοφορίας προκύπτει από τον πολλαπλασιασμό των εκπομπών ρύπων με την αντιστοίχιση τιμής από την κλίμακα που ανήκει το όχημα.