Απαντήσεις στα αμέτρητα «γιατί» πίσω από τη σιδηροδρομική τραγωδία των Τεμπών ζητούν οι συγγενείς των 57 νεκρών αλλά και ολόκληρη η ελληνική κοινωνία.
Μετά την απολογία του 59χρονου σταθμάρχη που κρίθηκε προφυλακιστέος καλούνται και άλλα εμπλεκόμενα πρόσωπα από το σιδηροδρομικό προσωπικό, με τη δικαιοσύνη να επιταχύνει αλλά και να εμβαθύνει αναζητώντας ευθύνες προς πάσα κατεύθυνση.
Ο ΣΚΑΪ αποκαλύπτει το πλάνο των βαρδιών του σταθμού Λαρίσης, από το οποίο ήδη προκύπτουν κρίσιμα ερωτήματα, ως προς το πόσοι και ποιοι βρίσκονταν σε υπηρεσία από τη στιγμή που γύρισε το μοιραίο κλειδι έως την ώρα της φονικής σύγκρουσης.
Από το συγκεκριμένο έγγραφο προκύπτει ότι οι βάρδιες είναι οι εξής:
06.00 - 15.00
14.00 - 23.00
22.00 - 07.00
Τα ωράρια των βαρδιών «δείχνουν» πως όταν σχολάνε στις 14.00 το μεσημέρι οι δύο πρωινοί, έρχονται στις 15.00 το μεσημέρι οι 2 απογευματινοί, οι οποίοι θα έπρεπε να συμπίπτουν κατα μία ώρα με τον έναν βραδινό που πιάνει στις 22.00 το βράδυ. Δηλαδή 22.00 μέχρι 23.00 το βράδυ θα έπρεπε να βρίσκονται 3 σταθμάρχες στο σημείο.
Το στοιχείο αυτό είναι σημαντικό καθώς στις 22.10 πέρασε ο προαστιακός, δηλαδή την στιγμή που το «κλειδί» άλλαξε για να περάσει (ο προαστιακός).
Τα ερωτήματα που χρειάζονται απαντήσεις
Πόσοι Σταθμάρχες ήταν παρόντες από 22:00 έως 23:00 (δηλαδή την ώρα που έγινε η αλλαγή του κλειδιού);
Ποιος Σταθμάρχης έκανε την αλλαγή "κλειδιού" (όταν πέρασε ο προαστιακός)
Ήταν και άλλοι παρόντες;
Γιατί κανείς επί 58 λεπτά δεν επανέφερε το κλειδί πριν την αναχώρηση του Intercity;